et-ønske skriver:
Hånden på hjertet så har jeg også brugt anonym knappen på tidspunkter hvor jeg egentlig ikke finder det nødvendigt 
Og jeg vil gerne fortælle hvorfor..... Som alle andre steder på nettet er der en hård kerne af "gamle" brugere, som "kender" hinanden - når de opretter en tråd kommer der mange svar, gode råd, lykønskninger mv.
Det er desværre ikke altid gældende for nye brugere. Jeg har haft min profil i lang tid - men ikke brugt den i nogle perioder. Da vi går igang med projekt baby igen, bliver jeg aktiv.
Jeg oplever desværre ofte at der ikke bliver svaret på oprettede tråde når det er med min profil - samme spørgsmål kan komme fra en anden bruger kort tid efter, og der er masser af besvarelser. Hvis jeg har oprettet en tråd anonymt har jeg aldrig oplevet ikke at få svar - men hvis jeg er "mig" sker der ikke en dyt
Har aldrig være blandet ind i nogle hede debatter herinde, tværtimod. Så jeg aner ikke hvorfor det er blevet sådan.
Bare mine tanker 
Sådan har jeg det faktisk også.... Og har også oplevet at der er mange tråde, hvor der er virkelig mange der kigger, men ingen svarer, men andre tråde som oprettes af de mere "populærer" herinde, dem svarer alle på....
Det er ret ærgeligt synes jeg, da de nye jo også har brug for svar....
Er egentlig lidt ligeglad med om folk bruger anonym funktionen, synes hellere vi skulle fokusere på at hjælpe hinanden bedre ved rent faktisk at svare på trådene...
Ikke ment som negativt som sådan, synes bare det er ærgeligt at der er nogle som ikke får svar fordi folk ikke "kender" dem så godt...
Anmeld