Hvorfor så mange anonyme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2014

Masig

Havre74 skriver:

Jeg er helt enig med dig. Det er da ærgerligt, at der er flere, som jeg kan læse alene i denne tråd, der ikke føler, at de er velkomne på denne side.

Jeg er enig, hvis der er 300, der har læst med, så må der være nogen der har et svar. Jeg vil prøve at være mere opmærksom på at svare dem, der ikke får nogen svar og håber at andre vil gøre det samme.

Jeg håber det er tilfældigt, at nogen ikke får svar.

Ja lad os håbe det, man ved jo aldrig hvorfor folk ikke svarer, men kunne da være rart hvis der generelt var flere svar - også til de "ikke så kendte" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

kan det også have noget at gøre med at når man søger på Google kan det man har skrevet komme der? 

Anmeld

8. januar 2014

Muhmi

Ganske enkelt fordi man er bange for at man kommer til at skrive én eneste lille ting forkert og så er ens brugernavn stemplet fordi folk herinde er virkeligt hurtige til at komme med deres egne tanker om hvad man mener med det man har skrevet

Anmeld

8. januar 2014

Trekløver(:

Jeg opretter ikke mange tråde herinde, fordi jeg syntes aldrig der kommer mere end 1-2 svar, hvis nogen overhovedet svarer. Ret træls når man selv tager sig tid til at svarer andre.

Men har brugt anonymitet knappen af og til, fordi jeg har følt behov for det. Så er den vist ikke længere syntes ikke man skal blande sig i, hvorfor og hvor meget folk vælger at være anonyme ..

Anmeld

8. januar 2014

StudPsyk

Sandratoft skriver:

Nu bliver jeg simpelthen nødt til at spørge, hvorfor er der så mange der opretter tråde anonymt herinde? Jeg har fuld forståelse for anonymiteten ved graviditetsteste, rigtig svære personlige problemer osv. men et hurtigt kig ned over min forside viser anonymt oprettede debatter om en jogger er nødvendigt, hvornår barnet sover ude, valg af invitationer til bryllup, økonomisk støtte til uddannelse osv.

Come on, jeg synes det er misbrug af anonymiteten, kom frem i lyset med jer.  

Jeg synes slet ikke man skal gøre sig til dommer på hvorfor folk er anonyme. Er det relevant for dig at vide præcis hvem der spørger til babyjoggeren? Det tvivler jeg på. Så er det vel også ligemeget om folk er anonyme eller ej. Jeg tror alle har deres årsager til at spørge - måske føler de det er et dumt spørgsmål. Det kan godt ske at du eller andre ikke synes det, men måske synes de selv, og er bange for at fremstå dumme. Og det er da reel nok grund til at være anonym.

Anmeld

8. januar 2014

Moma

Jeg er af den holdning, at jeg er fuldstændigt ligeglad med, hvilken bruger, der har oprettet et givent indlæg og om vedkommende er anonym. Jeg svarer, hvis jeg føler, at jeg kan komme med et svar, der kunne bruges til noget.

Og jeg føler mig ikke ramt af dit indlæg, for har personligt aldrig oprettet et anonymt indlæg - har ikke oprettet ret mange indlæg i det hele taget. 

Anmeld

8. januar 2014

ano14316

Jeg er enig med dig i at der for tiden er mange anonyme tråde... Det kommer lidt i bølger synes jeg... Hvorfor ved jeg ikke...

Men folk føler vel de har behov, men ville ønske folk måske tænkte over det en ekstra gang engang imellem, synes det bliver så upersonligt når det er 'anonym' der skriver...

Nu har jeg en meget lidt anonym profil, men over ejer kraftigt at skrifte brugernavn og billed, for at undgå Google søgning.
Jeg har brugt ano14316 i mange år på mange sider...
Men synes samtidig også at det er ærgerligt hvis andre ikke ved hvem jeg er..

Anmeld

8. januar 2014

isabellasmor

Kay skriver:

sys nu hun starter tråden undrende og ikke dømmende...   og hun siger jo heller ikke at alle dem der er uenige bruger anonym knappen... hun siger at de må føle sig ramt...  og det er bestemt ikke det samme! 

Man føler sig vel ikke ramt hvis man ikke selv har gjort eller sagt hvad det handler om?? Hvorfor skulle man ellers føle sig ramt?  Så jo jeg vil mene det er det hun siger. Og jeg synes hun starter sin debat dømmende, som sagt. 

Anmeld

8. januar 2014

Kay

isabellasmor skriver:

Man føler sig vel ikke ramt hvis man ikke selv har gjort eller sagt hvad det handler om?? Hvorfor skulle man ellers føle sig ramt?  Så jo jeg vil mene det er det hun siger. Og jeg synes hun starter sin debat dømmende, som sagt. 

ja det er den måde du tolker det på  

Anmeld

8. januar 2014

isabellasmor

Kay skriver:

ja det er den måde du tolker det på  

Ja det er jeg ikke bange for at indrømme .. 

Men af ren nysgerrighed, hvordan tolker du det så? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.