Hvorfor så mange anonyme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2014

modesty

Chris86 skriver:

Om en tråd er oprettet af en anonym eller "anonyme"-fru olsen kan da vel for pokker gå ud på et??
Hvorfor er det vigtigt, om det står et profilnavn eller ej?!

Udelukkende for at begrænse de ligegyldige, ikke-nødvendige anonymitets-posts.

Generelt mener jeg at man bør stå ved de ting man mener. På nettet som IRL. En internet-profil er også en "person", og det synes jeg at man skal respektere i så udstrakt en grad som muligt.

Selvfølgelig kan der være undtagelser hvis emnet er meget følsomt. Deraf ovenstående løsning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

mogms

Sandratoft skriver:

Nu bliver jeg simpelthen nødt til at spørge, hvorfor er der så mange der opretter tråde anonymt herinde? Jeg har fuld forståelse for anonymiteten ved graviditetsteste, rigtig svære personlige problemer osv. men et hurtigt kig ned over min forside viser anonymt oprettede debatter om en jogger er nødvendigt, hvornår barnet sover ude, valg af invitationer til bryllup, økonomisk støtte til uddannelse osv.

Come on, jeg synes det er misbrug af anonymiteten, kom frem i lyset med jer.  

Jeg synes også det er underligt. Da man jo pr definition er anonym på et forum alligevel man holder jo bare sin info nede.

Fx intet i min profil kan identificere mig, så har ikke behov for at benytte anonymiteten.

Anmeld

9. januar 2014

Chris86

modesty skriver:

Generelt mener jeg at man bør stå ved de ting man mener. På nettet som IRL. En internet-profil er også en "person", og det synes jeg at man skal respektere i så udstrakt en grad som muligt.

Selvfølgelig kan der være undtagelser hvis emnet er meget følsomt. Deraf ovenstående løsning.

Og hvordan kan du side bag skærmen og gøre dig klog på, hvilke anonyme tråde der er berettiget og ikke??!

Anmeld

9. januar 2014

MorDk

Jeg forstår slet ikke hvorfor man overhovedet gider at gå op i det... Helt ærlig... 

Anmeld

9. januar 2014

Muhmi

modesty skriver:

Om personen er anonym eller ej, så er det jo stadig en person der sidder og skriver til dig?

Jeg kan ærlig talt ikke se problemet og seriøst så skal folk da have frit valg ligemeget om det er ligegyldigt eller ej, hvad er det helt nøjagtigt der går af dig og siden her, at det er anonyme indlæg der dominerer?

Anmeld

9. januar 2014

Muhmi

MorDk skriver:

Jeg forstår slet ikke hvorfor man overhovedet gider at gå op i det... Helt ærlig... 

Jeg er SÅ enig!

Anmeld

9. januar 2014

modesty

Og hvordan kan du side bag skærmen og gøre dig klog på, hvilke anonyme tråde der er berettiget og ikke??!

Tja, på samme måde som alle mennesker kan kloge sig om alt muligt på et debatforum. Jeg kommer med min holdning, er det ikke det samme som alle andre gør? Jeg siger jo ikke at du skal være enig med mig.

Anmeld

9. januar 2014

miss-cl

Må indrømme jeg ikke kan se det store problem i dem som vil være anonyme!
Det du/vi ikke nødvendigvis mener man behøver at være anonym om, er der nok andre der synes det er rart at være anonym!
Men hvem skal tage stilling til hvornår det er rigtigt og forkert at bruge anonym knappen? ?!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.