Senia skriver:
Kan godt forstå du sætter dit barns helbred i højsædet, ville jeg også gøre i din situation og gør kæresten og jeg i princippet også, idet Cisco nu skal sove i sin seng på gulvet.
Forstår godt du bliver lidt forarget, ingen tvivl om det.
Men jeg håber nu at denne tråd også har bragt lidt godt med sig. Jeg har i hvert fald forsøgt at hjælpe på bedst mulige vis. Hvis du har lyst er du mere end velkommen til at skrive til mig privat herinde om din hund og situationen omkring den lille.. Syntes vi har fået os en god snak
Jo, har fået meget ud af denne tråd. Det er som nævnt kun nogle personer som har bidraget med noget negativt, men det kan man næsten kun forvente.
Fra i nat af ryger hunden ud i gangen at sove. Jeg vil gå en laaaaaaaaang tur med den i aften og sørge for at den kun har en ½ skål vand, så den kan slukke tørsten, men ikke fylder sig helt.
Så vil jeg skifte dyner og puder, støvsuge soveværelset og bære min bærbar nedenunder, så jeg også kan vænne mig til at tilbringe mere tid i stuen end i min seng. Soveværelset vil fremover kun være et sted jeg skal skifte tøj og SOVEE
Anmeld