Mælkebøttebarn skriver:
Ja, den ved udemærket godt jeg ik vil have det, men hvad gør jeg lige når jeg aldrig ser den gøre det??
Tror ikke det er for at markere sig.. Tror det er for at undgå at jeg ser den gør det, så hvis den skal tisse så gør den det om natten, så den ikke får skæld ud hvis jeg ser den gøre det om morgenen inden den kommer ud. Det kan også være det er morgengåturen jeg skal forlænge, så den kommer af med ALT og så den måske tænker, at den kan holde sig til morgengåturen.. Den siger aldrig selv til hvis den skal ud.. Det gør det når jeg ikke ser det, bevidst
.
Hm... tror du kan have delvist ret...
Den gør det når du ikke ser det... Fordi den tror den ikke må tisse? Så jeg på et tidspunkt i "det er mig eller hunden" hvor hunden troede den fik skæld ud for at tisse, så den skjulte det hvor den kunne...
Så den holder sig nok også på aftengåturen og forsøger at holde sig indendørs også, om natten kan den så ikke længere holde sig og bliver nødt til at gøre det...
Kunne godt lyde som at det var det?
Men igen, den gør det samme sted, og burde den jo ikke nødvendigvis hvis det blot er for at holde sig.
Når den kommer af med noget udenfor, laver du så "babystemme" og siger eks. "dyyyyyyygtiiiiig, hvor er du bare dyyyyygtig" kæler for den og viser den stedet den har gjort og igen roser med "dyyyyyyyygtig"?
Anmeld