Er det synd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

LineD

Mælkebøttebarn skriver:

Også min tanke, men nu er det åbenbart ulovligt hvis den ikke har vand om natten..

Så kære diana (og nu også Mebach), i behøver ikke køre flere hetz på mig, den skal nok beholde sig vand!

Hvad så med at der kun er en smule i truget måske?
Ved ikke hvor store dine skåle er, vores herhjemme er jo på et par liter...
Men så evt, bare kun have en bundsjat, til at slukke tørsten, men ikke nok til en fyldt blære?

DET kan da umuligt være ulovligt?
(Og hvad så hvis skålen løber tør om natten, er det så mishandling?, for så er det godt vores skåle er så store...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Smukkert

Senia skriver:

Du skal passe på du ikke overvudere den. Det er vel ikke bevist hvis den bare ikke kan holde sig? smiler..

Jeg kom til at tænke på.. Hvor længe kan den holde sig i dagens løb.. En hund kan have en lille blære, der er medfødt, eller have holdt sig så meget at den kan få inkontinens ( selvfølgelig ikke din skyld, men kan jo være du og den lille hund har haft misforstået hinanden )

Jo da, for hvis den var ligeglad med om jeg så det, så gik den vel ikke helt nedenunder for at tisse?

Anmeld

28. juli 2009

Rasmine

Mælkebøttebarn skriver:

Også min tanke, men nu er det åbenbart ulovligt hvis den ikke har vand om natten..

Så kære diana (og nu også Mebach), i behøver ikke køre flere hetz på mig, den skal nok beholde sig vand!

Hest? Hets? Hetz???

ARJ, tag nu lige og se hvad JEG feks skriver:
Jeg er enig i din udtalelse om det med knuseriet.
Jeg kører da ikke hest!

ÆV, ha' en rigtig dejlig dag
KNUS

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

LineD skriver:

Men så evt, bare kun have en bundsjat, til at slukke tørsten, men ikke nok til en fyldt blære?

(Og hvad så hvis skålen løber tør om natten, er det så mishandling?, for så er det godt vores skåle er så store...)

Nå ja, men jeg er jo nok bare dyremishandler...

Kan fandme godt forstå nogle folk er trætte af visse personer herinde!!!!! Det er jo angreb og fordomme hele lortet!!

Ej, nu er jeg sur, så nu smutter jeg.

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

Mebach skriver:

Hest? Hets? Hetz???

ARJ, tag nu lige og se hvad JEG feks skriver:
Jeg er enig i din udtalelse om det med knuseriet.
Jeg kører da ikke hest!

ÆV, ha' en rigtig dejlig dag
KNUS

Hold kæft hvor er du provokerende!

Anmeld

28. juli 2009

Diana...

Mælkebøttebarn skriver:

det jo ikke får at køre hetz mod dig men det altså et levene væsen det handler om og som jeg sagde til line dyr er mit hjerte og jeg bliver sgu ked af det nå folk ikke behandler deres dyr rigtig IKKE SAGT AT DU IKKE GØR DET men det ville det jo være hvis du tog vande fra den.

Men jeg synes stadig du skal starte til træning med den det sund for den og du får en helt anden hund.

Anmeld

28. juli 2009

Rasmine

Mælkebøttebarn skriver:

Nå ja, men jeg er jo nok bare dyremishandler...

Kan fandme godt forstå nogle folk er trætte af visse personer herinde!!!!! Det er jo angreb og fordomme hele lortet!!

Ej, nu er jeg sur, så nu smutter jeg.

Prøv nu lige at LÆSE hvad der bliver skrevet, før du går helt i selvsving!

Anmeld

28. juli 2009

Diana...

LineD skriver:

Du kan jo ringe og spørge dem som jeg lige har gjort...

Hvis du fylder en skål om aften inden du går i seng og den er tom om natten har den jo fået vand om natten det jo noget andet end at tage vandet fra dem.......

Anmeld

28. juli 2009

LineD

Diana... skriver:

Du kan jo ringe og spørge dem som jeg lige har gjort...

Hvis du fylder en skål om aften inden du går i seng og den er tom om natten har den jo fået vand om natten det jo noget andet end at tage vandet fra dem.......

Nej nej, jeg tror skam på hvad du siger...

Anmeld

28. juli 2009

Halbschön

Min mor har en lille gravhund som vi alle er meget knyttet til, inkl mig selv da jeg tit passer hende.. Den har indtil den var halvandet år sovet oppe i sengen sammen med os, under dynen så tæt på os som muligt..
Men min mor mødte en ny mand, som ikke ville have den i sengen, så det måtte vi jo sætte en stopper for. Hun har nu den dejligste kurv med sin egen lille baby dyne, som hun sover i. Den står ude i køkken/alrummet om dagen, og om natten tager de den med ind i soveværelset, og så bliver hun puttet i den. I starten prøvede hun at hoppe op i sengen i løbet af natten, men fik at vide at hun skulle ned, med en bestemt tone. Det har nu fungeret i over et halvt år endnu, og der er plads til alle i soveværelset..

Jeg elsker at putte med hende, så jeg synes det var svært at hun heller ikke måtte putte under dynen med mig længere...

Jeg håber at du finder ud af det, og gerne inden der kommer en lille..

Held og lykke med det hele

- Renée

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.