Er det synd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

Vingummien

Mælkebøttebarn skriver:

Nej, men ved ikke om det er os mennesker der synes det er synd eller om det rent faktisk ER synd... ??? :/ For mit hjerte brister også ved tanken..

Jeg syntes hunden, den er ik vantil det.

Men jeg skal ik bestemme el dømme.

Jeg personligt vil ik gøre det og det er jo bare min mening
Man har jo vær sin smag med hensyn til det.

Nogen vil jo heller ik have hunden sover i seng, hvor vi er nogen der gerne vil have det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Smukkert

Macrolf skriver:

En hund kan hverken være ked af det eller savne. Den kan være bange for at blive forladt af flokken (familien) for så er den i naturen færdig hvis den er uden flok og dens reaktion vil så ofte af mennesker tolkes som om den savner eller er ked af det.

En hund er jo blot en tam ulv..

Det eneste der er at gøre er at holde den i soveværelset om morgenen så du kan opdage hvis den tisser eller evt give den en klokke om halsen så du hører når den går ned for at tisse og så skynde dig at tage den ud..

Hvis jeg holder den i soveværelset tisser den jo bare der.. og når jeg sover, så sover jeg.. Men det med en klokke lyder som en god ide..

Hvad mener du med hunde i bure om natten? Er det synd for hunden?

Anmeld

28. juli 2009

..

Mebach skriver:

Googlede lige hunde + bure:
http://www.hunde-info.dk/bure.shtml

Præcis.. Lise-Lotte Christiansen som har skrevet det er jo også hundeadfærdsbehandler :-)

Anmeld

28. juli 2009

Vingummien

Mælkebøttebarn skriver:

Alternativet er jo at den skal sove i gangen nedenunder.. Hvor den også sover når jeg er på arbejde... Er det værre?

Jeg får jo heller ikke hundehårene ud ad soveværelset hvis den skal sove i soveværelset, selvom det er på gulvet. Sådan nogle hår flyver jo rundt..

Så syntes jeg gangen. Det ville da være super fint, og der er den jo vantil at være om dagen. så det er jo bare perfekt.

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

suanne85 skriver:

Så syntes jeg gangen. Det ville da være super fint, og der er den jo vantil at være om dagen. så det er jo bare perfekt.

Ja, det tror jeg også det ender med, men jeg venter lige til weekenden med at lade den sove dernede.. I aftes har jeg gået en rigtig lang tur med hende.. GIk i 1½ time (holdte også pauser self).. Hun hyggede sig rigtig meget og fik tisset godt af, så jeg er spændt på om hun laver ulykker i nat..

Hundepsykolog, lige et spørgsmål mere.. Den kradser i min hoveddør når jeg ikke er hjemme.. Har aldrig set den gøre det, men hvad kan jeg gøre ved det? Kan man smøre noget på døren så den ikke gør det? Den bider jo ikke i den, kan jeg se på mærkerne.

Anmeld

28. juli 2009

Miamaja

AHMmm.. en hund der somme tider ikke er husren ville jeg ALDRIG have i min seng, om jeg saa havde born eller ej

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

Miamaja skriver:

AHMmm.. en hund der somme tider ikke er husren ville jeg ALDRIG have i min seng, om jeg saa havde born eller ej

Den laver aldrig ulykker i selve sengen

Anmeld

28. juli 2009

Miamaja

Mælkebøttebarn skriver:

Den laver aldrig ulykker i selve sengen

Ok saa er jeg mere rolig, men jeg ville stadig ikke have den i mit sovevaerelse. Ud

Anmeld

29. juli 2009

Smukkert

Miamaja skriver:

Ok saa er jeg mere rolig, men jeg ville stadig ikke have den i mit sovevaerelse. Ud

Den kommer også ud ..

Anmeld

29. juli 2009

kiwilouise

Mælkebøttebarn skriver:

Den kommer også ud ..

har lige siddet og læst hele tråden igennem og puhaa en omgang de 2 hysteriske K...... skal du slet ikke høre på når de kun kan komme med pisog papir gode råd kan man altid bruge men at man skal rakke folk ned på den måde hører ingen steder hjemme. er helt målløs over at du ikke går amok for jeg havde nok fået et hysterisk anfald.

ligesom at der kommer nye regler for vores børn jo ældre de bliver så må man vel også lave regler for ens dyr uden det er dyremishandling - børnene kommer altid først - held og lykke med det hele

knus fra mig som slet ikke har forstand på hunde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.