Er det synd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

Smukkert

LineD skriver:

Helt iorden
Mine er nu også mine små børn
Knus Line, hvis hunde også har vand altid...

Min hund HAR altså også vand hele tiden, men jeg overvejer at fjerne det om natten for at gøre den 100% renlig igen.. Det er dét det handler om!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Rasmine

Haha, tak for god underholdning d' damer (igen igen)!

Min holdning: Ud med alle dyr fra soveværelset. SKAL de være i soveværelset er det på gulvet (eller i en kurv eller på et tæppe)

Holdning 2: Mælkebøttebarn: er enig med dig i det med de der knusere, det er aaalt for brugt. Det er faktisk "lidt" kvalmt!

Holdning 3: dyr skal have adgang til vand, også om natten.

"Knus" Mette - som ikke synes dyr hører hjemme i sengen!

Anmeld

28. juli 2009

LineD

Mælkebøttebarn skriver:

Min hund HAR altså også vand hele tiden, men jeg overvejer at fjerne det om natten for at gøre den 100% renlig igen.. Det er dét det handler om!

Det er jeg skam klar over den har Maiken
Jeg siger jo netop også at min den gamle ikke havde det om natten i renlighedsperioden...
Men mine 2 har døgnet rundt nu... Men de kan jo også holde sig, og så synes jeg det er noget andet.

Din er jo også en lille gøj, med en mini blære...
Jeg tænker, hvad sker der hvis du f.eks. stod op kl 6 og hurtigt luftede den, tisser den så stadig?

Anmeld

28. juli 2009

Trolde_mor

Mælkebøttebarn skriver:

Ja, men ikk hver gang.. Skal jeg nok til at gøre

Alletiders

Prøv det, og når hunden så har tisset indenfor, så bed den se på mens du tørrer op og bare ignorer den mens du siger.. puuuuuuuuh
Bagefter kan du så tage den ud og rosen den overstatisk, ae den over ryggen eller hvor den kan li' og bare gør det selvom i går videre.. Man kan ikke give for meget ros.

Prøv det Og lad hører hvordan det går

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

LineD skriver:

Det er jeg skam klar over den har Maiken
Jeg siger jo netop også at min den gamle ikke havde det om natten i renlighedsperioden...
Men mine 2 har døgnet rundt nu... Men de kan jo også holde sig, og så synes jeg det er noget andet.

Din er jo også en lille gøj, med en mini blære...
Jeg tænker, hvad sker der hvis du f.eks. stod op kl 6 og hurtigt luftede den, tisser den så stadig?

Ja, for den gør det MIDT om natten bevidst for at jeg ikke skal se det.

Anmeld

28. juli 2009

Diana...

Mælkebøttebarn skriver:

Som Line skriver er der heller ikke "regler" for at hunde SKAL have vand om natten, når de skal gøres renlige!

Jeg har lige ringet til dyrenes beskyttelse og dyre værnet og de siger begge at det er et lovkrav at dyr skal have adgang til vand 24 timer i døgnet og det ikke er den rigtig måde at gøre en hund renlig på. så jo der en lov om det. 

Anmeld

28. juli 2009

LineD

Mælkebøttebarn skriver:

Ja okay, så er det jo heller ikke nemt, det var bare mig der misforstod, troede den gjorde den liiiige når du stod op (eller minutter inden)...

Så kan jeg godt se det straks er sværere at gøre den renlig på ny (må lige tilføje her at min den gamle vuf der sov i buret aldrig tissede før jeg lukkede hende ud af buret, dyrlægen sagde det havde noget at gøre med de ikke vil tisse hvor de sover), men kan den ikke holde sig, ja så kan den jo ikke, så er det jo nok bedst den ikke fylder sig med vand inden sengetid, sammenligner lidt med småbørn der partou skal have en halv litter vand på sengekanten.. og for det meste ender med at tisse i sengen...

Anmeld

28. juli 2009

Rasmine

Diana... skriver:

Jeg har lige ringet til dyrenes beskyttelse og dyre værnet og de siger begge at det er et lovkrav at dyr skal have adgang til vand 24 timer i døgnet og det ikke er den rigtig måde at gøre en hund renlig på. så jo der en lov om det. 

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

LineD skriver:

Ja okay, så er det jo heller ikke nemt, det var bare mig der misforstod, troede den gjorde den liiiige når du stod op (eller minutter inden)...

Så kan jeg godt se det straks er sværere at gøre den renlig på ny (må lige tilføje her at min den gamle vuf der sov i buret aldrig tissede før jeg lukkede hende ud af buret, dyrlægen sagde det havde noget at gøre med de ikke vil tisse hvor de sover), men kan den ikke holde sig, ja så kan den jo ikke, så er det jo nok bedst den ikke fylder sig med vand inden sengetid, sammenligner lidt med småbørn der partou skal have en halv litter vand på sengekanten.. og for det meste ender med at tisse i sengen...

Også min tanke, men nu er det åbenbart ulovligt hvis den ikke har vand om natten..

Så kære diana (og nu også Mebach), i behøver ikke køre flere hetz på mig, den skal nok beholde sig vand!

Anmeld

28. juli 2009

Trolde_mor

Mælkebøttebarn skriver:

Du skal passe på du ikke overvudere den. Det er vel ikke bevist hvis den bare ikke kan holde sig? smiler..

Jeg kom til at tænke på.. Hvor længe kan den holde sig i dagens løb.. En hund kan have en lille blære, der er medfødt, eller have holdt sig så meget at den kan få inkontinens ( selvfølgelig ikke din skyld, men kan jo være du og den lille hund har haft misforstået hinanden )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.