Er det synd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

..

Mælkebøttebarn skriver:

Ja, så må det væree mit kropssprog den læser, for jeg kan altså se på den, at den ved den har gjort noget forkert.

Hunde har også følelser og hukkommelse, men ingen tidsfornemmelse. Jeg tror nogle gange man gør hunde dummere end de egentlige er.

Den ved ikke den har gjort noget forkert. Hvis dit kropssprog er anderledes end normalt og måske lige aggressivt så er det det den reagerer på.

Jeg gør bestemt ikke hunde dumme, det er bare ikke et dyr med følelser men med instinkter. Det er et faktum som ikke kan disskuteres.. Selvfølgelig har de hukommelse, det har du helt ret i :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Smukkert

Macrolf skriver:

Den ved ikke den har gjort noget forkert. Hvis dit kropssprog er anderledes end normalt og måske lige aggressivt så er det det den reagerer på.

Jeg gør bestemt ikke hunde dumme, det er bare ikke et dyr med følelser men med instinkter. Det er et faktum som ikke kan disskuteres.. Selvfølgelig har de hukommelse, det har du helt ret i :-)

Jeg mener bare at have få fortalt at de har følelser, pattedyrshjerne..
En hund kan jo godt være ked af det og savne.. Og være overlykkelig og legesyg ??

Ja, altså du må jo være klogere end mig .

Men mit problem er at hunden går nedenunder om natten og tisser på mit gulv.. Og så ser jeg det jo ikke.. Hvordan skal jeg så kunne vænne den af med det? Den bliver luftet lige inden vi går i seng og lige så snart jeg står op.

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

suanne85 skriver:

Min gamle hund sov i min seng, r så hyggeligt.

Men jeg vil sige den skal ud af sengen, men hva med at den får sin egen seng ved siden af jeres? Så er den stadig ved dig.
Vil tage den noget tid at vænne sig til, mmen var da en ide

Ja, det var en ide, men tror ikke jeg kan vænne den til det, for den er altid hvor jeg er.. Den går endda ofte med mig på toilet.. Så den er super knyttet til mig - og jeg til den.
Måske ville løsningen være et bur, men uha jeg synes ikke det er sjovt .

Anmeld

28. juli 2009

Vingummien

Mælkebøttebarn skriver:

Ja, det var en ide, men tror ikke jeg kan vænne den til det, for den er altid hvor jeg er.. Den går endda ofte med mig på toilet.. Så den er super knyttet til mig - og jeg til den.
Måske ville løsningen være et bur, men uha jeg synes ikke det er sjovt .

Bur... det kan mine øre ik tåle at høre

Det må du ik gøre

Anmeld

28. juli 2009

Rasmine

suanne85 skriver:

Det må du ik gøre

Hvem er buret synd for?
Hund eller ejer?

Anmeld

28. juli 2009

Vingummien

Mebach skriver:

Hvem er buret synd for?
Hund eller ejer?

Min mening er hunden. Når  den ik er vantil det, det vil den ku forstå lige så lidt som hvis den sku have sin egen seng.

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

suanne85 skriver:

Det må du ik gøre

Nej, men ved ikke om det er os mennesker der synes det er synd eller om det rent faktisk ER synd... ??? :/ For mit hjerte brister også ved tanken..

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

suanne85 skriver:

Min mening er hunden. Når  den ik er vantil det, det vil den ku forstå lige så lidt som hvis den sku have sin egen seng.

Alternativet er jo at den skal sove i gangen nedenunder.. Hvor den også sover når jeg er på arbejde... Er det værre?

Jeg får jo heller ikke hundehårene ud ad soveværelset hvis den skal sove i soveværelset, selvom det er på gulvet. Sådan nogle hår flyver jo rundt..

Anmeld

28. juli 2009

..

Mælkebøttebarn skriver:

Jeg mener bare at have få fortalt at de har følelser, pattedyrshjerne..
En hund kan jo godt være ked af det og savne.. Og være overlykkelig og legesyg ??

Ja, altså du må jo være klogere end mig .

Men mit problem er at hunden går nedenunder om natten og tisser på mit gulv.. Og så ser jeg det jo ikke.. Hvordan skal jeg så kunne vænne den af med det? Den bliver luftet lige inden vi går i seng og lige så snart jeg står op.

En hund kan hverken være ked af det eller savne. Den kan være bange for at blive forladt af flokken (familien) for så er den i naturen færdig hvis den er uden flok og dens reaktion vil så ofte af mennesker tolkes som om den savner eller er ked af det.

En hund er jo blot en tam ulv..

Det eneste der er at gøre er at holde den i soveværelset om morgenen så du kan opdage hvis den tisser eller evt give den en klokke om halsen så du hører når den går ned for at tisse og så skynde dig at tage den ud..

Anmeld

28. juli 2009

Rasmine

Googlede lige hunde + bure:
http://www.hunde-info.dk/bure.shtml

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.