Er det synd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

Trolde_mor

Senia skriver:

Syntes ikke du skal ændre på mad og vand, hvis den selv kan styre det (ikke er overvægtig) Vores hunde har altid haft adgang til begge dele og klare det fint.

Får den tisset og kommer af med afføring når du er ude med den?

Dejligt du roser den, bare gør det hver gang, min hund virker næsten som om den holder sig for at få rosen når den gør det ude... hehe...

Hvordan roser du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Diana...

Mælkebøttebarn skriver:

Nu kender jeg altså mange der tager vandet fra deres dyr om aftenen... ? :s

Jamen det jo deres problem ikke mit tænk hvis du ikke kunne få noget at drikke.

sidste svar i denne tråd.

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

Diana... skriver:

Ej oki ved du hvad tag vores råd eller lad vær der er ingen grund til at blive sur fordi man skrive knus bla bla bla...

Du bliver sur over vi skriver vores meninger og afaringer osv du spørg selv jeg siger min mening og giver mine råd vider hvis du ikke kan tåle det så lad vær at spørge. 

Ang det med at tage hunden hen til stedet og tag hoved ned til det og skælde den ud det er bare ikke i orden og det ville alle hunde trænere osv give mig ret i det er ikke den måde man gør det på...

og jeg slutter her.

Held og lykke med hunden og håber du vælger at starte til noget træning med den så du kan få gjort tingene rigtig og få mere glæde af den skønne hund du nu har,

hygge

Jeg er da ikke blevet sur.. og hvorfor skriver du vi?
Jeg kan bruge rigtig mange råd fra de andre der skriver, for de har en helt anden tilgang til hvordan de kommer med deres råd.
"Jeg gør sådan og sådan"
Frem for "det er forkert at DU gør sådan og sådan"..

Anmeld

28. juli 2009

Trolde_mor

Mælkebøttebarn skriver:

Jeg synes nu ikke der er noget galt i at den ikke har vand om natten... Så må den jo vænne sig til at drikke inden den får sin aftengodnatgåtur..

Men det kan være hårdt at løbe rundt og den kan jo have det varmt om natten?

Syntes ikke du skal tage vandet væk i håb om at den så ikke tisser indenfor Den kan dø af det.....

Hvordan lærte i den at tisse ude? Men aviser eller hvordan? For så kan i jo ligge aviser frem og så rose den når den gør det der og langsomt tage det ud mod hoveddøren og til sidst have den liggende udenfor?

Er der bestemte steder den gør det?

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg ville få den hund ud af soveværelset så hurtigt som overhovedet muligt!
Vores 3 katte har været vant til ALTID at sove i soveværelset, og helst i sengen, men efter vi begyndte på projektet er soveværelset helt no go for dem.... nu har de hver deres plads som de nyder at ligge på om andre, andre steder i huset! De første par nætter var de MEGET utilfredse og sloges med hinanden osv for at få deres vilje, men vi holdt fast og det går fint! Vi vil ikke risikere noget med bebsers helbred, og slet ikke risikere at den lille får allergi pga. de mange dyrehår i sengen når h*n er helt lille...
Så hvis din søn kommer i 1. række, så synes jeg slet ikke der er noget spørgsmål om hvorvidt vovsen skal ud eller ej!? synes bestemt ikke det er synd, men det er hårdt at være den onde moar! så du skal være viljestærk, hvis du virkelig vil det der er bedst for din lille dreng!
knus

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

Caroline86 skriver:

Jeg ville få den hund ud af soveværelset så hurtigt som overhovedet muligt!
Vores 3 katte har været vant til ALTID at sove i soveværelset, og helst i sengen, men efter vi begyndte på projektet er soveværelset helt no go for dem.... nu har de hver deres plads som de nyder at ligge på om andre, andre steder i huset! De første par nætter var de MEGET utilfredse og sloges med hinanden osv for at få deres vilje, men vi holdt fast og det går fint! Vi vil ikke risikere noget med bebsers helbred, og slet ikke risikere at den lille får allergi pga. de mange dyrehår i sengen når h*n er helt lille...
Så hvis din søn kommer i 1. række, så synes jeg slet ikke der er noget spørgsmål om hvorvidt vovsen skal ud eller ej!? synes bestemt ikke det er synd, men det er hårdt at være den onde moar! så du skal være viljestærk, hvis du virkelig vil det der er bedst for din lille dreng!
knus

Tak , jeg har samme holdning som dig!
Bebzen helbred er vigtigst!

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

Senia skriver:

Men det kan være hårdt at løbe rundt og den kan jo have det varmt om natten?

Syntes ikke du skal tage vandet væk i håb om at den så ikke tisser indenfor Den kan dø af det.....

Hvordan lærte i den at tisse ude? Men aviser eller hvordan? For så kan i jo ligge aviser frem og så rose den når den gør det der og langsomt tage det ud mod hoveddøren og til sidst have den liggende udenfor?

Er der bestemte steder den gør det?

Der sagde jeg NEJ når jeg så den tissede og tog den udenfor med det samme.. Men nu tisser den kun når jeg ikke ser det.. og det er altid på mit stuegulvtæppe.

Anmeld

28. juli 2009

Trolde_mor

Der sagde jeg NEJ når jeg så den tissede og tog den udenfor med det samme.. Men nu tisser den kun når jeg ikke ser det.. og det er altid på mit stuegulvtæppe.

Okay, så den ved jo mor ikke vil have det.
Men måske er det fordi den kan lugte sin urin i gulvtæppet... Har selv prøvet det nemlig.. smiler..
Fandt ud af det da min kærestes katte også begyndte der. Jeg rengjorde det med sæbe, men den var ikke god nok... '

Prøv med en anden sæbe og skrub som en vanvittig hehe og så kan du evt. købe hund/kat gå væk til indendørs fra KW, ovenpå, den lugter i starten men går væk så vi ikke kan lugte det

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

Senia skriver:

Okay, så den ved jo mor ikke vil have det.
Men måske er det fordi den kan lugte sin urin i gulvtæppet... Har selv prøvet det nemlig.. smiler..
Fandt ud af det da min kærestes katte også begyndte der. Jeg rengjorde det med sæbe, men den var ikke god nok... '

Prøv med en anden sæbe og skrub som en vanvittig hehe og så kan du evt. købe hund/kat gå væk til indendørs fra KW, ovenpå, den lugter i starten men går væk så vi ikke kan lugte det

Ja, den ved udemærket godt jeg ik vil have det, men hvad gør jeg lige når jeg aldrig ser den gøre det??

Tror ikke det er for at markere sig.. Tror det er for at undgå at jeg ser den gør det, så hvis den skal tisse så gør den det om natten, så den ikke får skæld ud hvis jeg ser den gøre det om morgenen inden den kommer ud. Det kan også være det er morgengåturen jeg skal forlænge, så den kommer af med ALT og så den måske tænker, at den kan holde sig til morgengåturen.. Den siger aldrig selv til hvis den skal ud.. Det gør det når jeg ikke ser det, bevidst .

Anmeld

28. juli 2009

Diana...

Mælkebøttebarn skriver:

Jeg synes nu ikke der er noget galt i at den ikke har vand om natten... Så må den jo vænne sig til at drikke inden den får sin aftengodnatgåtur..

Ja undskyld nu blive jeg nød til at svare igen og undskyld på forhånd at det lyder lidt hård men jeg bliver sgu lidt ked på den hund vejne.

Det er altså dyremishandling at tage vandet fra en hund det må man ikke gøre ALLE dyr skal have adgang til vand 24:7 lige som vi selv skal.

den har brug for vand og laaaange gå ture min. 2 gange om dagen hvis man ikke kan udfylde dens behov jamen så skal man heller ikke have hund 

og ja så kun i sgu jore mig ned men hold da op jeg ikke kan forstå din holdning. 

Diana der bliver nød til at stoppe med at læse i denne tråd mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.