Mælkebøttebarn skriver:
Det med babygate er en genial ide.. Kan desværre bare ikke selv bruge den, da jeg har soveværelse ovenpå.. ØV..
Hunde HAR følelser.. Så jeg tror helt sikkert den ville blive ked af at komme ud herfra, men den skal nok vænne sig til det.. Forhåbentligt.. Jeg frygter jeg så skal vågne til en gang fyldt med afføring og nogle døre, den har kradset i stykker.. Den er nemlig begyndt af kradse i min fordør.. Dumme hund!
.
Jeg må prøve mig frem og håbe det lykkedes...
Puha kender til det med en ulykkelig hund, vores den bette hylede i et væk da den blev sendt ud af soveværelset, eller skulle være alene hjemme, det var hjerteskærende at høre på, det tog næsten 3 mdr at acceptere... men nu putter hun pænt med den store i kurven... Host host.. i hvertfald når farmand er hjemme... (Jeg kan godt finde på at putte i sengen ved middagstid med dem... fløjter meget uskyldigt)

Hvad med, du ved de helt åbne bure man kan købe? Med masser af lækre tæpper og sådan i, og så skal den stå LIGE ved siden af din seng, evt. med en af dine trøjer i også, sådan sov min gamle hund, da den med den gamle kæreste ikke måtte være i sengen og bare IKKE kunne være alene, så hun sov i et "åbent" bur med gode tæpper og lidt af mit tøj for duftens skyld... Det fungerede emminent... Det var nok mest mig der synes det var synd, men hun vente sig hurtigt til det...
Det var et bur magen til dette hun havde:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld