Niveauet på baby.dk er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2009

CRS

hold da op det må være fordi jeg er en mand jeg ikke kan andet end grine af den her debat... men fair nok undskyld jeg sagde trunte... men slap nu for fan dog af... mener jo at trådstarter har indrømmet det var for mere eller mindre at lave lidt sjov...

Hilsen Christian som har fået en rigtig sjov og god dag på arbejde nok engang, takket være alle de dejlige Trunter på Baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Stumpen

Rosa skriver:

Ej men for pokker da!!!

STOP med at svine hinanden til!!! STOP med at kalde folk for en sur trunte!! STOP med at antyde at folk ikke har menneskelig indsigt!!! Skrid ud af debatten eller send private mails så vi andre slipper for at læse jeres mudderkastning!!!!

Rosa - som virkelig er ved at have fået nok!!!

Men det er helt i orden at være ninja -du ved vist godt hvilken tråd jeg hentyder til

Anmeld

18. august 2009

Tynen

Henrik, tror du ikke du skal tage denne tråd med nu du er i gang med at låse 

Anmeld

18. august 2009

Mira0911

Tynen skriver:

Henrik, tror du ikke du skal tage denne tråd med nu du er i gang med at låse 

God idé

Anmeld

18. august 2009

Anonym trådstarter

Kære veninder og venner,

Dette indlæg blev oprettet mhp. at se hvad der ville ske, når 99,9% af brugerne er kvinder, og hvordan de ville reagerer på en skjult mandlig joke og provokation.

Stort set alle røg i med alle 4. Tak for underholdningen, den har været stor og resultatet er tankevækkende, men meget forudsigeligt. Jeg gjorde det ano for at se om det ville gøre en forskel, men nej, resultatet havde været det samme, om ikke mere slemt, hvis der havde stået Zeta på første indlæg.

Og da tråden hermed erklæres for død, vil jeg bede Henrik lukke den

Anmeld

18. august 2009

Heidi.

Anonym skriver:

Kære veninder og venner,

Dette indlæg blev oprettet mhp. at se hvad der ville ske, når 99,9% af brugerne er kvinder, og hvordan de ville reagerer på en skjult mandlig joke og provokation.

Stort set alle røg i med alle 4. Tak for underholdningen, den har været stor og resultatet er tankevækkende, men meget forudsigeligt. Jeg gjorde det ano for at se om det ville gøre en forskel, men nej, resultatet havde været det samme, om ikke mere slemt, hvis der havde stået Zeta på første indlæg.

Jøsses hvor plat.

Anmeld

18. august 2009

LauraLW

Anonym skriver:

Kære veninder og venner,

tror ikke der har været så mange der har været i tvivl om hvem du var/er. - det har været ret tydeligt fra starten af.

Men godt at du har fået noget underholdning ud af det!

Anmeld

18. august 2009

Mira0911

Hvor dårligt..

Anmeld

18. august 2009

CRS

vil melde mig som en der også har fået noget ud af det...

Men er selvfølgelig også en mand

Mange tak Zeta

Anmeld

18. august 2009

Zelania

Anonym skriver:

Efter at have været her et stykke tid, hvor jeg har læst rigtig mange indlæg og deltaget i en del debatter, der syntes jeg at kunne genkende et mønster - desværre

De spørgsmål og debatter der virkelig er dybde i og skarpsindige, dem er der ikke ret mange der responderer på, eller tør deltage i. Hvorfor mon? Er niveauet for lavt til sådan noget? Mange gange oplever jeg ofte at den person der indrykker indlægget, beskyldes for at dunke de andre herinde oven i hoved

Rigtig mange indlæg handler om mig-mig-mig kan I se og høre mig alle sammen??  De kommer fra de samme 4-5 personer hver gang. Lige fra totalt intetsigende indlæg, til indlæg der har stærke narsisistiske træk, og som ofte kommer fra samme person, gerne med 5-15 nye tråde på een enkelt dag, og med mindst 4-5 gange så mange intetsigende og overfladiske svar.

Det lyder som et surt opstød herfra, det er det ikke søde veninder, jeg er bare dybt forundret over at se hvordan nogen misbruger et medie, i den grad, at det nærmer sig grænseløst tidsfordriv.

Er du tilfreds med niveauet herinde? Eller er du også lidt træt? Er baby.dk bare totalt tidsfordriv? fremfor et sted hvor man virkelig kan få noget information, hjælp, vendt og drejet nogle ting, eller tage nogle heftige dybe debatter om ting der virkelig betyder noget her i tilværelsen.

Sig din mening og stem  jeg selv holder en pause herfra, da jeg ikke får ret meget ud af det østrogen hysteri og rygklapperi  - der er her i perioder.

Nå, nu tror jeg også at jeg lige vil vove mig ud i denne debat, selvom jeg ikke er så god til at formulere mig skriftligt som jeg har været

At nogle direkte "misbruger" et medie, er jeg ikke enig med dig i.

At baby.dk er tidsfirdriv?
Ja selfølgelig er det da det, er de fleste sider ikke et sted man fordiver tiden? Det skal der da også være plads til! Hvis denne side blot var om seriøse emner hvor der ikke er plads til lidt pludder fis og ballade, så gad jeg da ærlig talt ikke bruge min tid på det, for så ville jeg sikkert kunne finde alle mine svar i bøger og andre steder.

Om jeg er tilfreds med niveauet herinde? Ja det er jeg da! Uanset HVOR man er vil der altid være nogle individer man ikke kan med, eller nogen der prøver at spolere det for andre -Personligt har jeg ikke oplevet dette endnu her, har set nogle negative svar, men GUDSKELOV er alle ikke ens, og i min verden skal der være plads til os alle!

Jeg syntes det er en ærlig sag når du siger du ikke får noget ud af det østrogen hysteri og rygklapperi!

Dog vil jeg påpege at østrogen ikke er til at komme udenom da størstedelen på denne side er kvinder, hvoraf mange er spækket med hormoner i form af graviditeter!

Rygklapperi kan sagtens være positiv! Når man er gravid eller glad for noget vil man gerne dele det med andre! Se min mave! Se min baby! Og så er det sgu dejligt der sidder en masse andre søde mennesker som kommer med en dejlig kommentar der giver lidt lys på en dag, det kan jeg kun se det positive i!

Rygklapperi på den dårlige måde er efter MIN opfattelse, at klappe andre på ryggen du er uenig med fordi man ikke tør stå ved sin egen!

Knus Zelania som ELSKER tidsfordriv i mange former

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.