Hjæææælp til ægløsningstest! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Der findes ingen dumme spørgsmål! Kun dumme svar

Det er vist nok noget glidecreme, som gør at sædcellerne nemmere når frem.

Og det hedder pre seed? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2013

Anonym trådstarter

Nu har jeg prøvet at Google lidt om det, og har oprette denne tråd:  https://www.baby.dk/debat/231297pi1/proever-at-blive-gravid/pre-seed.aspx for at høre folks meninger omkring det og om det virker

Anmeld

16. november 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Og det hedder pre seed? 

http://www.billige-teste.dk/mobile_product_info.ph p?cPath=32&products_id=100&osCsid=j2077e5q 34td2dm5n6sh3puks3

Hvis du googler det, så kan du læse folks erfaringer

Anmeld

16. november 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

http://www.billige-teste.dk/mobile_product_info.ph p?cPath=32&products_id=100&osCsid=j2077e5q 34td2dm5n6sh3puks3

Hvis du googler det, så kan du læse folks erfaringer

Okay det vil jeg da prøve

Anmeld

18. november 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Og så husk lige at komme med en Update!
Jeg er næsten lige så spændt som dig,. Haha

Hmm, enten fucker min menstruation op denne gang ellers ved jeg ikke hvad der sker for min krop. Men har stadigvæk ikke fået det, og ingen positiv test hverken på graviditetstest eller hellere ikke mere ægløsningstest. Men har de sidste par dage haft gulligt udflåd, ved ikke helt hvad det betyder? :/ Og har ingen tegn på menstruation. 

Anmeld

18. november 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Hmm, enten fucker min menstruation op denne gang ellers ved jeg ikke hvad der sker for min krop. Men har stadigvæk ikke fået det, og ingen positiv test hverken på graviditetstest eller hellere ikke mere ægløsningstest. Men har de sidste par dage haft gulligt udflåd, ved ikke helt hvad det betyder? :/ Og har ingen tegn på menstruation. 

Lige nu er du nok SÅ fokuseret på alt det der sker i din krop, at du stresser dig selv og din mens bliver væk..
Men vi krydser forsat fingre for at du bare er en af dem der tester positivt sent

Er den ikke dukket op om et par dage, så giv lægen et kald og få taget en blodprøve.

Anmeld

18. november 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Lige nu er du nok SÅ fokuseret på alt det der sker i din krop, at du stresser dig selv og din mens bliver væk..
Men vi krydser forsat fingre for at du bare er en af dem der tester positivt sent

Er den ikke dukket op om et par dage, så giv lægen et kald og få taget en blodprøve.

Ja det kan du nok have ret i. Man håber jo, selvom man ikke rigtig tør at håbe - Ja okay, det kunne man selvfølgelig, vil de altid kunne se det i den hvis man ikke kan se det på en test? 

Anmeld

18. november 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Ja det kan du nok have ret i. Man håber jo, selvom man ikke rigtig tør at håbe - Ja okay, det kunne man selvfølgelig, vil de altid kunne se det i den hvis man ikke kan se det på en test? 

Ja, altid!! De kan altid måle det i blodet, hvis der er det mindste spor af graviditet..

Anmeld

19. november 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Ja, altid!! De kan altid måle det i blodet, hvis der er det mindste spor af graviditet..

Okay tak. Så må vi se i løbet af ugen om der sker noget enten en positiv test eller om min menstruation kommer 

Anmeld

23. november 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Så er jeg i morgen gået en uge over tid og har stadigvæk ikke kunne lave en positiv graviditetstest. Og ægløsningstest var kun positive de tre dage. Er endnu ikke ringet til lægen, ved ikke hvad jeg skal sige når jeg ikke står med en positiv test?!  Og tænker bare min menstruation er forsinket, men en uge er det ikke længde? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.