Hjæææælp til ægløsningstest! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Hej. Jeg tog en i morges samme tid og der vidste den ikke noget indenfor de 5 min. Har så lige været på gaden og her 1.5 time efter jeg kigger på den igen, ser den sådan her ud. Syntes jeg kan se noget (kan ikke finde ud af at gøre et billede negativt), men ikke inden for tiden. Ved ikke om jeg skal tage en ny? 

Jeg kan altså sagtens se noget.. HCG'et fordobles hver anden dag, så tag en ny test på fredag.. Forsigtigt tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Jeg kan altså sagtens se noget.. HCG'et fordobles hver anden dag, så tag en ny test på fredag.. Forsigtigt tillykke

Også selv om der er gået mere end de 5 min.?  - Må prøve at have lidt tålmodighed til fredag og håbe mens. ikke pludselig dukker op 

Anmeld

13. november 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Også selv om der er gået mere end de 5 min.?  - Må prøve at have lidt tålmodighed til fredag og håbe mens. ikke pludselig dukker op 

Da jeg blev gravid testede jeg bragende positiv på en ÆL test 6 dage før forventet mens.. Det gav ingen mening i mit hoved
Næste dag tog jeg en G test, men der var ikke noget at se, så den røg ud..
Et par timer efter kiggede jeg så på den igen, og der var en svag streg
Få dage efter kunne jeg teste bragende positiv.

Mit umiddelbare gæt er, at når du står med positiv ÆL test i så mange dage op til mens, og en G test viser en meget svag streg (også efter tid), så er den der. Ellers burde ÆL testene ikke blive ved med at være positive..

Anmeld

13. november 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Da jeg blev gravid testede jeg bragende positiv på en ÆL test 6 dage før forventet mens.. Det gav ingen mening i mit hoved
Næste dag tog jeg en G test, men der var ikke noget at se, så den røg ud..
Et par timer efter kiggede jeg så på den igen, og der var en svag streg
Få dage efter kunne jeg teste bragende positiv.

Mit umiddelbare gæt er, at når du står med positiv ÆL test i så mange dage op til mens, og en G test viser en meget svag streg (også efter tid), så er den der. Ellers burde ÆL testene ikke blive ved med at være positive..

Håber bare det endelig kunne være fordi det er lykkes os, men efter så langtid tør man snart ikke håbe eller tro på noget. Men må være lidt tålmodig til på fredag og prøve igen - men med din solstråle historie kan det da kun holde modet lidt oppe - denne type test er en Valmed - ville du anbefale jeg købe en digital og prøver med næste gang eller kan det være lige meget?

Anmeld

13. november 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Start med en Valmed.. Er du usikker på om der er en streg eller kommer den først efter tid, så prøv en digital på lørdag

Anmeld

13. november 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Start med en Valmed.. Er du usikker på om der er en streg eller kommer den først efter tid, så prøv en digital på lørdag

Okay det prøver jeg - tusinde tak

Håber snart jeg kan stå frem og ikke være anonym mere - for indtil nu har jeg ikke rigtig været andet og holdt mig lidt på side linjen  

Anmeld

13. november 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Okay det prøver jeg - tusinde tak

Håber snart jeg kan stå frem og ikke være anonym mere - for indtil nu har jeg ikke rigtig været andet og holdt mig lidt på side linjen  

Jeg krydser alt hvad jeg har for, at du står med to fine streger i weekenden

Anmeld

13. november 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Jeg krydser alt hvad jeg har for, at du står med to fine streger i weekenden

Tusinde tak 

Anmeld

13. november 2013

Ønskebarnet2014

Anonym skriver:

Hej. Var også min plan jeg ville prøve det. Men er først lige startet og har forvirret mig selv godt og grundigt - mere end jeg var inden - Skal jeg fortsætte med at tage ægløsningstest nu eller vente og fortsætte til jeg har haft menstruation? 

Hvornår régner du med at få mens?

Syntes du skal begynde så snart du har haft den, med mindre der går noget tid inden. 

Anmeld

13. november 2013

Anonym trådstarter

Ønskebarnet2014 skriver:

Hvornår régner du med at få mens?

Syntes du skal begynde så snart du har haft den, med mindre der går noget tid inden. 

Jeg forventer at få det i weekenden - så skal jeg starte med at lave dem, fra dagen efter det er slut og frem til den bliver positiv? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.