Hjæææælp til ægløsningstest! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2013

Anonym trådstarter

Baby-Dreamer skriver:

Slet ikke for at være lyseslukker, og håber da virkelig meget på dine vegne at du er gravid, men tænker lidt at du måske "bare" har haft sent ægløsning..

Det er helt i orden, ja må jeg have haft og sen menstruation, da jeg skulle have haft den sidste søndag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Tror måske min menstruation er på vej, der var i hvert fald lidt gammel/mørkt blod til morgen men kun på papiret da jeg skulle tørre mig - Så håber lidt jeg får det nu så vi kan komme videre og prøve igen næste månede

Så ved du da hvor du står! Hader selv den situation hvor man går og venter på at få at vide om "man er købt eller solgt"

Held og lykke med det!

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

SJN skriver:

Så ved du da hvor du står! Hader selv den situation hvor man går og venter på at få at vide om "man er købt eller solgt"

Held og lykke med det!

Ja det er møj irriterende - har ikke haft noget siden papiret i morges, så håber bare det snart vil komme så vi kan forsøge videre og de sidste to måneder kan gå og vi kan søge hjælp ved lægen

Tusinde tak, får vi vidst brug for 

Anmeld

24. november 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Ja det er møj irriterende - har ikke haft noget siden papiret i morges, så håber bare det snart vil komme så vi kan forsøge videre og de sidste to måneder kan gå og vi kan søge hjælp ved lægen

Tusinde tak, får vi vidst brug for 

Ja hvornår er det man må det? Er det ikke efter 1 år?

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

SJN skriver:

Ja hvornår er det man må det? Er det ikke efter 1 år?

Jo det er det nemlig Også bliver det meget rart at finde ud af om min sygdom har en finger med i spillet. Selvom jeg lige er blevet scannet indvendig og det så fint ud. 

Anmeld

25. november 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Jo det er det nemlig Også bliver det meget rart at finde ud af om min sygdom har en finger med i spillet. Selvom jeg lige er blevet scannet indvendig og det så fint ud. 

Håber på det bedste i hvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.