Hjæææælp til ægløsningstest! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2013

Anonym trådstarter

SJN skriver:

Ja eller i overmorgen, HCG fordobler sig jo hver anden dag

for at det snart bliver jeres tur!

Har lige taget denne - bragende negativ, som forventet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Så er jeg i morgen gået en uge over tid og har stadigvæk ikke kunne lave en positiv graviditetstest. Og ægløsningstest var kun positive de tre dage. Er endnu ikke ringet til lægen, ved ikke hvad jeg skal sige når jeg ikke står med en positiv test?!  Og tænker bare min menstruation er forsinket, men en uge er det ikke længde? 

Jeg synes det er meget længe.. Giv din læge et kald på mandag, og så insister på at få taget en blodprøve.

Anmeld

23. november 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Jeg synes det er meget længe.. Giv din læge et kald på mandag, og så insister på at få taget en blodprøve.

Ja også min tanke, må jeg nok hellere forberede mig på jeg ikke kommer udenom lægen  

Anmeld

23. november 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Ja også min tanke, må jeg nok hellere forberede mig på jeg ikke kommer udenom lægen  

Spekulerer du meget over det?
Det kan jo også gøre, at din mens ikke kommer..

Anmeld

23. november 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Når okay. 

Og men det forskelig fra kvinde til kvinde nogle bliver gravid med det samme efter p-pille stop og for andre kan det tag op til 1 år 

og ja mener også hvis ikk du kan teste positivt imorgen eller ikk få din mens så synes jeg også du skal kontakte lægen 

Anmeld

23. november 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Spekulerer du meget over det?
Det kan jo også gøre, at din mens ikke kommer..

Prøver at lade vær, håber egentlig bare lidt på min menstruation vil komme, så vi kan komme videre herfra og forsøge igen. Tvivler nemlig på der er noget nu. Så hvis jeg fik min menstruation ville jeg kunne finde min ægløsning, det passer jo slet ikke nu :/ Syntes ikke jeg tænker mere over det end jeg gjorde tidligere

Anmeld

23. november 2013

Anonym trådstarter

anunym skriver:

Når okay. 

Og men det forskelig fra kvinde til kvinde nogle bliver gravid med det samme efter p-pille stop og for andre kan det tag op til 1 år 

og ja mener også hvis ikk du kan teste positivt imorgen eller ikk få din mens så synes jeg også du skal kontakte lægen 

Ja det har jeg også godt hørt

Ja må jeg nok hellere 

Anmeld

23. november 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Har lige taget denne - bragende negativ, som forventet

Jeg havde nok givet lægen et kald, syntes det er lang tid uden mens og hvis de ikke har noget svar på det er det måske fordi i fokusere og prøver for hårdt? Det er tit kedlen ikke koger hvis man stirre på den, kender selv et par tilfælde med graviditeter hvor man også kan bruge den sætning

Anmeld

24. november 2013

Baby-Dreamer

Slet ikke for at være lyseslukker, og håber da virkelig meget på dine vegne at du er gravid, men tænker lidt at du måske "bare" har haft sent ægløsning..

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg havde nok givet lægen et kald, syntes det er lang tid uden mens og hvis de ikke har noget svar på det er det måske fordi i fokusere og prøver for hårdt? Det er tit kedlen ikke koger hvis man stirre på den, kender selv et par tilfælde med graviditeter hvor man også kan bruge den sætning

Tror måske min menstruation er på vej, der var i hvert fald lidt gammel/mørkt blod til morgen men kun på papiret da jeg skulle tørre mig - Så håber lidt jeg får det nu så vi kan komme videre og prøve igen næste månede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.