Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ES90 skriver: Og så husk lige at komme med en Update! Jeg er næsten lige så spændt som dig,. Haha
Og så husk lige at komme med en Update! Jeg er næsten lige så spændt som dig,. Haha
Det skal jeg nok
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I går aftes efter tid igen.
Tja og den til morgen virker ikke, må have gjort noget forkert
Men tog også lige en ægløsningstest igen - og den ser ud til at være negativ nu? - Så øv øv
Så fik jeg købt en ny test efter den i morges ikke virkede. Og den ser helt klar negativ ud - billedet er taget indenfor de 3 min. - Øv, ja havde jo egentlig hellere ikke regnet med noget, hvorfor skulle det lykkes nu efter 9 måneders forsøg
Men under mig en del over de ægløsningstest - Så mon ikke min menstruation kommer i morgen eller søndag som den plejer
Anonym skriver: Så fik jeg købt en ny test efter den i morges ikke virkede. Og den ser helt klar negativ ud - billedet er taget indenfor de 3 min. - Øv, ja havde jo egentlig hellere ikke regnet med noget, hvorfor skulle det lykkes nu efter 9 måneders forsøg Men under mig en del over de ægløsningstest - Så mon ikke min menstruation kommer i morgen eller søndag som den plejer
ES90 skriver: Jeg forstår altså godt du er forvirret.. Det er meget mærkeligt!? Vent og se om mens kommer.. Gør den ikke det, så test hver anden dag..
Jeg forstår altså godt du er forvirret.. Det er meget mærkeligt!? Vent og se om mens kommer.. Gør den ikke det, så test hver anden dag..
Ja det syntes jeg.. - Ja ikke andet at gøre, end op på hesten igen. Selvom man mister modet/håbet efterhånden
Anonym skriver: Ja det syntes jeg.. - Ja ikke andet at gøre, end op på hesten igen. Selvom man mister modet/håbet efterhånden
ES90 skriver: Det skal du ikke gøre! Prøv pre seed? Det har jeg hørt så meget godt om..
Det skal du ikke gøre! Prøv pre seed? Det har jeg hørt så meget godt om..
Spørger måske dumt, men hvad vil det sige?
Anonym skriver: Spørger måske dumt, men hvad vil det sige?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128