Hjæææælp til ægløsningstest! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2013

Anonym trådstarter

anunym skriver:

Hele okay. Ja men har det jo ikk ligesom os vi kvinder forstår hinanden og kan sætte os ind i det.  

Og okay ja det underligt. Men så længe man gør sit bedste for at slappe af og tænke mindre over det, og så længe ens mens ikk er der så er der altid håb  

må man spørger om du har været på p-piller eller andet før i begyndte på pb?

Ja det har du ret i, kvinder forstå nogen gange hinanden bedst

Ja jeg var på P-piller inden, stoppede på dem i slutningen af januar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

okay. Hvor længe har du været på p-piller?

Anmeld

23. november 2013

Anonym trådstarter

okay. Hvor længe har du været på p-piller?

Puha det har jeg været en del år, er 28 nu og fik dem nok da jeg var 16-17 år. Deraf har jeg måske holdt en pause på et år. Også nu hvor jeg er stoppet

Anmeld

23. november 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Hej de damer

Har endnu engang et spørgsmål, har indtil videre holdt mig fra ægløsningstest, men for et par uger siden besluttede jeg mig for at prøve alligvel. Da vi har forsøgt i 9 mdr. uden held. Nå men har så lige prøvet at tage en test nu her til aften/eftermiddag, da jeg har haft "slim" de sidste par dage, som forvirrede mig. Da jeg havde min sidste menstruation den 20-21-22 oktober og forventer at skulle have menstruation igen på lørdag eller søndag (den 16 eller den 17. november). Så skulle jo være over min ægløsning. Vi har ikke været så "aktive" har kun haft sex 4 gange mellem denne periode denne gang :/

Undskyld hvis det blev lidt forvirrende/rodet, men håber på lidt hjælp, hvilket i plejer at være gode til herinde 

Billede 1: efter 5 min.  - Billede 2: inden for 10 min. 

Jeg vil også sige posetiv!

Anmeld

23. november 2013

Anonym trådstarter

SJN skriver:

Jeg vil også sige posetiv!

Set hele tråden? - Har haft positiv tre dage i streg. Og min menstruation er i morgen en uge forsinket 

Anmeld

23. november 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Set hele tråden? - Har haft positiv tre dage i streg. Og min menstruation er i morgen en uge forsinket 

Jeg har læst hele dit indlæg, men har ikke læst alle kommentarene

Det forstår jeg brik af. Hvis din menstruation er en uge forsinket, burde du så ikke tage en graviditetstest?

Anmeld

23. november 2013

Anonym trådstarter

SJN skriver:

Jeg har læst hele dit indlæg, men har ikke læst alle kommentarene

Det forstår jeg brik af. Hvis din menstruation er en uge forsinket, burde du så ikke tage en graviditetstest?

Jeg har taget 4 stykker løbende, to blev positive/skyggestreg efter tid og to negative. Den sidste tog jeg igår morges 

Anmeld

23. november 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Jeg har taget 4 stykker løbende, to blev positive/skyggestreg efter tid og to negative. Den sidste tog jeg igår morges 

Gud hvor irriterende!
Jeg har hørt nogen danner meget langsomt HCG?

Anmeld

23. november 2013

Anonym trådstarter

SJN skriver:

Gud hvor irriterende!
Jeg har hørt nogen danner meget langsomt HCG?

Okay prøver igen i morgen tidlig, det er lidt frusterende - eller faktisk meget Og især efter 10 mdr. forsøg, så hvis bare det ene eller andet ville vise sig, så man ved hvor man står og kan "komme videre" derfra. Har dog ikke tegn på min menstruation er på vej.

Anmeld

23. november 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Okay prøver igen i morgen tidlig, det er lidt frusterende - eller faktisk meget Og især efter 10 mdr. forsøg, så hvis bare det ene eller andet ville vise sig, så man ved hvor man står og kan "komme videre" derfra. Har dog ikke tegn på min menstruation er på vej.

Ja eller i overmorgen, HCG fordobler sig jo hver anden dag

for at det snart bliver jeres tur!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.