Hjæææælp til ægløsningstest! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.271 visninger
85 svar
3 synes godt om
12. november 2013

Anonym trådstarter

Hej de damer

Har endnu engang et spørgsmål, har indtil videre holdt mig fra ægløsningstest, men for et par uger siden besluttede jeg mig for at prøve alligvel. Da vi har forsøgt i 9 mdr. uden held. Nå men har så lige prøvet at tage en test nu her til aften/eftermiddag, da jeg har haft "slim" de sidste par dage, som forvirrede mig. Da jeg havde min sidste menstruation den 20-21-22 oktober og forventer at skulle have menstruation igen på lørdag eller søndag (den 16 eller den 17. november). Så skulle jo være over min ægløsning. Vi har ikke været så "aktive" har kun haft sex 4 gange mellem denne periode denne gang :/

Undskyld hvis det blev lidt forvirrende/rodet, men håber på lidt hjælp, hvilket i plejer at være gode til herinde 

Billede 1: efter 5 min.  - Billede 2: inden for 10 min. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2013

MMOGM

Anonym skriver:

Hej de damer

Har endnu engang et spørgsmål, har indtil videre holdt mig fra ægløsningstest, men for et par uger siden besluttede jeg mig for at prøve alligvel. Da vi har forsøgt i 9 mdr. uden held. Nå men har så lige prøvet at tage en test nu her til aften/eftermiddag, da jeg har haft "slim" de sidste par dage, som forvirrede mig. Da jeg havde min sidste menstruation den 20-21-22 oktober og forventer at skulle have menstruation igen på lørdag eller søndag (den 16 eller den 17. november). Så skulle jo være over min ægløsning. Vi har ikke været så "aktive" har kun haft sex 4 gange mellem denne periode denne gang :/

Undskyld hvis det blev lidt forvirrende/rodet, men håber på lidt hjælp, hvilket i plejer at være gode til herinde 

Billede 1: efter 5 min.  - Billede 2: inden for 10 min. 

Vil sige den er positiv 

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Vil sige den er positiv 

Ja også min første tanke - men giver det mening at den er positiv 4-5 dage før forventet menstruation? Skal det ikke være 12-14 dage før forventet menstruation? - Undskyld jeg spørg, men er ny med de her tests  

Anmeld

12. november 2013

esioul

Anonym skriver:

Ja også min første tanke - men giver det mening at den er positiv 4-5 dage før forventet menstruation? Skal det ikke være 12-14 dage før forventet menstruation? - Undskyld jeg spørg, men er ny med de her tests  

positiv. Men det kan de godt være en del dage efter æl.

Så det er lidt svært at sige om den er der ni, hvis du ikke har testet dagligt

Men skal den ikke aflæses indenfor 5 min eller hvad står der i vejledningen?

Anmeld

12. november 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

positiv. Men det kan de godt være en del dage efter æl.

Så det er lidt svært at sige om den er der ni, hvis du ikke har testet dagligt

Men skal den ikke aflæses indenfor 5 min eller hvad står der i vejledningen?

Okay nej det har jeg ikke "endnu", men er meningen. Er først lige begyndt på det  - nej har købt dem efter en der havde for mange tilbage, så ikke andet end det der kan ses på billeder :/

Anmeld

13. november 2013

Anonym trådstarter

Hej igen.

Her er en fra i morges af - hvad ville i sige om den så? - 3-4 dage før forvente menstruation. 

Anmeld

13. november 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Mon ik du er gravid? Tag lige en G test.

Anmeld

13. november 2013

Ønskebarnet2014

Hejsa

Jeg testede hver dag i 3 uger fordi jeg havde så uregelmæssig menstruation, på den måde fandt jeg ud af hvornår jeg havde ægløsning. Det lykkedes os at blive gravid i ægløsningstiden. Så vil anbefale at prøve det, du kan købe billige ægløsningsteste på billige-teste.dk.  god dag

Anmeld

13. november 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Mon ik du er gravid? Tag lige en G test.

Hej. Jeg tog en i morges samme tid og der vidste den ikke noget indenfor de 5 min. Har så lige været på gaden og her 1.5 time efter jeg kigger på den igen, ser den sådan her ud. Syntes jeg kan se noget (kan ikke finde ud af at gøre et billede negativt), men ikke inden for tiden. Ved ikke om jeg skal tage en ny? 

Anmeld

13. november 2013

Anonym trådstarter

Ønskebarnet2014 skriver:

Hejsa

Jeg testede hver dag i 3 uger fordi jeg havde så uregelmæssig menstruation, på den måde fandt jeg ud af hvornår jeg havde ægløsning. Det lykkedes os at blive gravid i ægløsningstiden. Så vil anbefale at prøve det, du kan købe billige ægløsningsteste på billige-teste.dk.  god dag

Hej. Var også min plan jeg ville prøve det. Men er først lige startet og har forvirret mig selv godt og grundigt - mere end jeg var inden - Skal jeg fortsætte med at tage ægløsningstest nu eller vente og fortsætte til jeg har haft menstruation? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.