Hjæææælp til ægløsningstest! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Jeg krydser alt hvad jeg har for, at du står med to fine streger i weekenden

Hej igen. Ja undskyld jeg skriver igen, men ingen ved vi prøver, så har ikke rigtig nogen at snakke med/spørger til råds. Nu prøvede jeg lige til morgen, bare for sjov, at tage en ægløsningstest, som i mine øjne også ser positiv ud?  - Ved ikke om jeg skal prøve et andet mærke i dem, syntes det hele virker meget mystisk - eller om jeg skal få manden til at tisse på en bare for at være sikker på den også kan give et negativt svar!  - Eller måske en G-test med aften urin i stedet for morgen urin? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

Christina91

Hvis du er gravid, så slår det ud på ægløsningstest. Jeg tror at du måske er gravid. Hvad med at tage en ny g-test evt?

Jeg har ikke oplevet ægløsningsteste være positive så længe.

Anmeld

14. november 2013

Anonym trådstarter

Christina91 skriver:

Hvis du er gravid, så slår det ud på ægløsningstest. Jeg tror at du måske er gravid. Hvad med at tage en ny g-test evt?

Jeg har ikke oplevet ægløsningsteste være positive så længe.

Hej. Jeg har godt nok ikke meget forstand på det, men syntes også der er noget helt forkert. Jeg tog en igår (se evt. længere tilbage i tråden). Også blev jeg anbefaler at tage en fredag igen. Den igår var med morgen-urin, men hvad er bedst: morgen? middag? eftermiddag? aften?

Anmeld

14. november 2013

Sandratoft

Så længe du ikke er gået over tiden, så er det bedst med morgen urin

Anmeld

14. november 2013

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Så længe du ikke er gået over tiden, så er det bedst med morgen urin

Okay tak, så må jeg prøve i morgen tidlig - eller ville du vente til mandag? 

Anmeld

14. november 2013

Sandratoft

Hvis du ikke kan vente, så bare gør det imorgen

Anmeld

14. november 2013

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Hvis du ikke kan vente, så bare gør det imorgen

Hihi okay

Anmeld

14. november 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Hej igen. Ja undskyld jeg skriver igen, men ingen ved vi prøver, så har ikke rigtig nogen at snakke med/spørger til råds. Nu prøvede jeg lige til morgen, bare for sjov, at tage en ægløsningstest, som i mine øjne også ser positiv ud?  - Ved ikke om jeg skal prøve et andet mærke i dem, syntes det hele virker meget mystisk - eller om jeg skal få manden til at tisse på en bare for at være sikker på den også kan give et negativt svar!  - Eller måske en G-test med aften urin i stedet for morgen urin? 

Jeg holder altså på, at du er gravid. Det er jeg ret sikker på..
Ellers burde du virkelig ikke lave positive ÆL teste i så mange dage, og særligt ikke lige før mens.

Du kan også sagtens teste i dag, men HCG'et fordobles hver anden dag, så det er lidt surt, hvis du får en negativ test selv om du er gravid.
Det føles jo lidt som en spand koldt vand hver gang..

Anmeld

14. november 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Jeg holder altså på, at du er gravid. Det er jeg ret sikker på..
Ellers burde du virkelig ikke lave positive ÆL teste i så mange dage, og særligt ikke lige før mens.

Du kan også sagtens teste i dag, men HCG'et fordobles hver anden dag, så det er lidt surt, hvis du får en negativ test selv om du er gravid.
Det føles jo lidt som en spand koldt vand hver gang..

Ja det er det nemlig, tør slet ikke håbe på noget overhovedet, man bliver selvfølgelig alligevel skuffet når man får et negativ svar. Håber virkelig du har ret

Prøver i morgen tidligt og   for den så viser noget og at menstruation ikke pludselig dukker op. 

Anmeld

14. november 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Ja det er det nemlig, tør slet ikke håbe på noget overhovedet, man bliver selvfølgelig alligevel skuffet når man får et negativ svar. Håber virkelig du har ret

Prøver i morgen tidligt og   for den så viser noget og at menstruation ikke pludselig dukker op. 

Og så husk lige at komme med en Update!
Jeg er næsten lige så spændt som dig,. Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.