Tullen85 skriver:
Men der skal jo stadig handles på rekvisitioner, kommunen giver aldrig rede penge til etablering, så mon ikke de har valgt IKEA fordi de netop er billige og kan tage imod rekvisitioner, tvivler ærlig talt på en genbrugs kan det, de færreste tager andet end kontanter.. selvfølgelig kan det gøres billiger, hvis man selv går ud og skal købe, men mon ikke kommunerne har valgt den billigste løsning for dem....
Måske..
men jeg synes stadigvæk at det er vildt.. men jeg ved ikke hvordan kommunen arbejder, for mig røvrender de hele tiden. måske skal man være heldig for at få hjælp.
men jeg synes ikke at man bare skal give 7000 ud, før man har set hvor meget man kan få på genbrug. ved godt at man ikke kan få alt, men det kan jo også være at kommuner har aftaler med nogen steder, hvor de får store ting ind, præcis til folk der er på røven.
men jeg ved ikke hvordan det er, hvor din bror bor. men det skal jeg da helt sikkert huske når jeg kommer tilbage til danmark, at jeg vil da også have penge til at købe ting for, for jeg kommer ikke til at have nogle møbler og familien bor på en anden ø.
Anmeld