Enlig mor og skal ha mit eget nu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.060 visninger
87 svar
107 synes godt om
19. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg er blevet tilbudt en 3 værelses, som jeg har sagt ja til..

problemet er : Hvordan får jeg lige fat i møbler? Jeg har intet . Hverken seng, sofa, bord eller noget .. Har lidt køkkengrej og et tv bord. Det er det . 

Kan man søge om økonomisk lån hos kommunen? Har nogen prøvet det ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2013

Betina_fra_Als

Hejsa.

Det ve d Jeg ikke om man kan. Men du kan melde dig ind i ønskes gratis og bortgives gratis (ved ikke helt hvad den kaldes) på Facebook. Der kan man søge om alt, der er nok nogle som kan hjælpe med et eller andet.

Håber det bedste for dig og dit/dine barn/børn :-)

Anmeld

19. oktober 2013

Mutti2B

Genbrug eller lån møbler af familie/venner

Anmeld

19. oktober 2013

Tip!

Ellers så søg på dba.dk Jeg stod selv i samme situation for år tilbage... Det kan lade sig gøre at få billige møbler, eventuel selv shine dem op/male eller andet... 

Anmeld

19. oktober 2013

mkb123

Anonym skriver:

problemet er : Hvordan får jeg lige fat i møbler? Jeg har intet . Hverken seng, sofa, bord eller noget .. Har lidt køkkengrej og et tv bord. Det er det . 

Hvor kommer du fra? :-) På facebook er der en gruppe der hedder "gives bort Århus" og der er der tit fine ting man kan overtage - hvis man altså er hurtig nok (folk hamstrer)  

Anmeld

19. oktober 2013

Anonym trådstarter

mkb123 skriver:

Hvor kommer du fra? :-) På facebook er der en gruppe der hedder "gives bort Århus" og der er der tit fine ting man kan overtage - hvis man altså er hurtig nok (folk hamstrer)  

Nordsjælland  

jeg er rigtig dårlig til brugte ting. Seng og sofa vil jeg ha fra nyt, men på tilbud. Kommoder, skabe osv kan sagtens være brugt  

jeg kunne godt tænke mig om man kunne få et lån fra kommunen ?

Anmeld

19. oktober 2013

mkb123

Anonym skriver:

Nordsjælland  

jeg er rigtig dårlig til brugte ting. Seng og sofa vil jeg ha fra nyt, men på tilbud. Kommoder, skabe osv kan sagtens være brugt  

jeg kunne godt tænke mig om man kunne få et lån fra kommunen ?

Kan godt forstå du vil have tingene nyt Synes bare tit der er flotte ting inde på de sider, men seng ville jeg bestemt også selv have fra ny

Bum bum.. Jeg tør ikke svare dig på det, for aner det ikke  Men håber det lykkes for dig på den ene eller anden måde  god weekend herfra

Anmeld

19. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

du kan ansøge om en enkeltydelse men alt efter din indtægt og om du er forsørger eller alene så kan de self afslå hvis de mener du har penge nok til selv at betale...

ring og snak med en sagbehandler er mit bedste bud da de ofte med det samme kan fortælle dig om du ville kunne få hjælp eller om det er spild af tid og papir at ansøge om det...

kontakt mødrehjælpen i din by hvis der er en... ofte har de aftaler med forretninger så du igennem dem kan låne/købe forskellige ting i den situation du står i lige nu...

Anmeld

19. oktober 2013

wamse

De vurderer ud fra, hvor mange penge de mener at du har haft til rådighed til at kunne købe møbler for, og så er de pænt ligeglade med, om du helst vil have tingene fra nyt af  Ikke alle af dine udgifter tæller de med som nødvendige udgifter, så ifølge dem, har man som regel en noget større rådighedsbeløb end man reelt har.

De vil jo blandt andet se på de børnepenge du fik i går.  Men du kan komme rigtig langt for få penge i genbrugsbutikker, og der kan du også være heldig at finde noget nyt 

Anmeld

19. oktober 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hvor bor du henne af i landet? Bare hvis folk sku ha noget de vil give dig hvis nu? :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.