Enlig mor og skal ha mit eget nu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

IKEA kører lige pt og indtil 31/10 med rentefrit lån... Du betaler kun hvad du låner... Så hvis du ikke står i RKI så kan du søge sådan et..

Det gør vi andre når vi ikke har pengene her og nu. Så låner vi eller sparer op. 

Mange tak !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2013

LMX

Anonym skriver:

Mange tak !

Det var så lidt. Det er forøvrigt skide smart, men du skal bare huske at passe dine afdrag 100%, ellers lægger de renter på 

Anmeld

20. oktober 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Det var så lidt. Det er forøvrigt skide smart, men du skal bare huske at passe dine afdrag 100%, ellers lægger de renter på 

Selvfølgelig man kan vel afbetale via PBS?  

Anmeld

20. oktober 2013

KTP86

Der findes også bytte sider på facebook  Jeg byttede et par sofaer+et spisebord inkl stole for: 2 1½ liter colaer! 

Anmeld

20. oktober 2013

LMX

Anonym skriver:

Selvfølgelig man kan vel afbetale via PBS?  

Det kan du godt. Men betaler du via PBS koster det 15kr pr gang. Betaler du via iBOX som de anbefaler så er det gratis. Du får en besked om at du skal downloade dit girokort og så betaler du via netbank. Ret nemt...

Anmeld

20. oktober 2013

Zelinasmor

Man sparer vel op. Kan man sidde i en 3 værelses som enlig med børn er man ikke just dårligt stillet. Og jeg mener ikke at det er kommunens ansvar at sørge for alle har møbler. Man starter fra en ende. Hvad er vigtigst? Køb det hen af vejen. Og at man ikke vil købe seng eller sofa i genbrug er da langt ude hvis man intet har. Vil du hellere have dig og dit barn/ dine børn skal sove på er hårdt gulv. Jeg har stået uden noget som helst flere gange og har måtte købe tallerkener/bestik og ALT andet i genbrug og har taget imod fra folk omkring mig med åbne arme. Jeg synes du lyder forkælet når du skriver at det og det ikke må være brugt. Vorherre bevares. Undskyld mig. Men det er MIN mening 

Anmeld

20. oktober 2013

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

Man sparer vel op. Kan man sidde i en 3 værelses som enlig med børn er man ikke just dårligt stillet. Og jeg mener ikke at det er kommunens ansvar at sørge for alle har møbler. Man starter fra en ende. Hvad er vigtigst? Køb det hen af vejen. Og at man ikke vil købe seng eller sofa i genbrug er da langt ude hvis man intet har. Vil du hellere have dig og dit barn/ dine børn skal sove på er hårdt gulv. Jeg har stået uden noget som helst flere gange og har måtte købe tallerkener/bestik og ALT andet i genbrug og har taget imod fra folk omkring mig med åbne arme. Jeg synes du lyder forkælet når du skriver at det og det ikke må være brugt. Vorherre bevares. Undskyld mig. Men det er MIN mening 

øh, undskyld mig. Men du har vidst misset ordet "lån" ?! 

Anmeld

21. oktober 2013

Zelinasmor

Anonym skriver:

øh, undskyld mig. Men du har vidst misset ordet "lån" ?! 

Nej. Jeg kan godt se der er skrevet lån ved kommunen. Jeg mener stadig ikke det er nødvendigt At låne penge af kommunen til det.  

Anmeld

21. oktober 2013

Flødebollen

Zelinasmor skriver:

Nej. Jeg kan godt se der er skrevet lån ved kommunen. Jeg mener stadig ikke det er nødvendigt At låne penge af kommunen til det.  

Man kan jo komme i en situation, hvor man hænger tilstrækkelig med røven i vandskorpen, hvor man altså ikke har sparet op eller lign., og dermed ser det som en sidste udvej..

Pengene bliver jo betalt tilbage igen på den ene eller anden måde..

Anmeld

21. oktober 2013

Zelinasmor

Flødebollen skriver:

Man kan jo komme i en situation, hvor man hænger tilstrækkelig med røven i vandskorpen, hvor man altså ikke har sparet op eller lign., og dermed ser det som en sidste udvej..

Pengene bliver jo betalt tilbage igen på den ene eller anden måde..

Ja, det kan man. Men jeg mener stadig at hvis man har råd til en 3 værelses lejlighed og igen er ENLIG forsørger. Så må man jo bruge evt børnepenge eller børnebidrag til sådan noget som møbler. Synes ikke er kan være kommunernes problem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.