Meliora skriver:
Nu er det jo ikke kommunne der skal udrede folk, men lægerne. Men ja ved godt at kommunerne er sløve nogengange og DET er jo selvfølgelig forfærdeligt for dem der kommer i klemme. MEN det var jo nu engang ikke det denne tråd handlede om og KH er jo som sagt ikke møntet på syge, som naturligvis skal have hjælp til at blive raske. Men alle andre må bare se at komme ud af vagten, få et job eller dygtiggøre sig, og så er den ikke længere ;-)
jo, det er faktisk kommunen der skal udrede folk når det kommer til hvor meget de kan klare på arbejdsmarkedet
dette skal gøres for at finde ud af hvor mange timer folk evt. kan klare og for at finde ud af hvad næste trin skal være flexjob visitering, førtidspension etc. 
Jeg tænker ikke i forhold til selve sygdommen, for når man har fået konstateret f.eks. et piskesmæld som min kæreste, så er det ligesom det han fejler...
I mine øjne er det OGSÅ det denne tråd handler om da den skærer alle på KH over en karm
som jeg har skrevet i nogle af mine andre indlæg så er det bare ikke skruet så sort og hvidt sammen som nogle, gerne vil se det...
Qnuz
Anmeld