må man stille krav? fra det offenlige af.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

grinny

raca skriver:

hvis lidelsen påvirker deres evne til at være forældre eller giver den en høj riciko for et handicappet barn. ja så mener jeg ikke de bør havde børn.

og hvor skadelig ( for dårlig ryg pga svage muskler, og musseskader er vel skadeligt) skal en livsstil være før det ikke er forældrense område.

hvor længe må man lade stå til, hvis Tv er den primære sprogstimulation der hjemme er det så ok?

hvis forældrene ikke er nærværende i deres måde at være på men sidder bag en skærm og børne gør det samme fra de kan, eller at den lille har svært ved at få øjenkantakt med forældrene forde de har travlt med hver deres skrem.

hvornår er det omsorgssvigt?

hvor meget skal der til før det ikke er ok.. og dermed ikke kun families bord..

hvis børns sproglige udvikling bliver forsinket pga for meget skærmtid er det så ok?

Nu skriver du handicap, hvad er et handicap i dine øjne? Hos mig er et handicap rigtig mange ting, heriblandt er ADHD også et handicap og ja, min søn har 50% chance for at få ADHD - men han kommer sgu alligvel! Skal min kæreste virkelig ikke have chancen for at få børn fordi han kan give ADHD videre? Er det et svigt?

Jeg er selv vokset op i en computer/tv familie - men jeg var også ude og lege, jeg dyrkede også sport SELVOM mine forældre ikke har været de helt store sportmennesker. Jeg spillede tit computer, jeg så tit fjernsyn - jeg er UTROLIG god sprogligt.

Synes kun du kan se at enten er det, det ene eller så det andet - hvor blev blandingen af? Næsten alle børn har idag en ipad, eller i hvert fald en til rådighed - betyder det så at vi om 10 år har en hel flok unge mennesker der er dumme? Man skal virkelig passe på at man ikke bare får sat folk i en bås og markere dem som uegnet forældre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Havre74

l.kjoeller skriver:

nu skal du jo ikke bestemme hvad jeg synes OVERHOVEDET . når det så er sagt kan du jo selv regne ud at det tager lang tid at ligge de penge til side hvis man i snit skal have 3 forsøg før det lykkes, og når man først har fået en over nakken med ikke selv at kunne gøre det mest naturlige i verden - at skabe det ønskebarn, så kan det være meget nedbrydene at vente så længe. derfor synes jeg det var fornuftigt sagt . helt fint du er uenig 

Hvad er det, raca skriver, der får dig til at tro, at hun vil bestemme, hvad du skal synes ? -for det kan jeg ikke læse nogen steder.

Anmeld

28. august 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hermed kommer der lige en lille opfordring om at holde den gode tone. 

Husk at det er ok at have forskellige meninger, selvom man måske ikke er enig! 

Anmeld

28. august 2013

l.kjoeller

Havre74 skriver:

Hvad er det, raca skriver, der får dig til at tro, at hun vil bestemme, hvad du skal synes ? -for det kan jeg ikke læse nogen steder.

at jeg havde skrevet well said, og så citerede hun mig nej faktisk ikke osv. og det var direkte at underminere min anderkendelse. gør jeg heller ikke når hun bifalder et indlæg 

Anmeld

28. august 2013

Havre74

Moderator skriver:

Hermed kommer der lige en lille opfordring om at holde den gode tone. 

Husk at det er ok at have forskellige meninger, selvom man måske ikke er enig! 

Er det mig, der ikke holder en god tone ?

Hvis det er mig, synes jeg i skulle skrive det og hvorfor i mener det. Hvorfor er det, at i moderatorer ikke skriver direkte i trådene herinde, hvem der ikke overholder retningslinierne ? -Jeg synes, at det ville give et bedre overblik over hvornår grænsen på denne side, er overtrådt.

Anmeld

28. august 2013

Havre74

l.kjoeller skriver:

at jeg havde skrevet well said, og så citerede hun mig nej faktisk ikke osv. og det var direkte at underminere min anderkendelse. gør jeg heller ikke når hun bifalder et indlæg 

Okay så forstod jeg bare det hun skrev på en anden måde end dig.

Anmeld

28. august 2013

Moderator

Havre74 skriver:

Er det mig, der ikke holder en god tone ?

Hvis det er mig, synes jeg i skulle skrive det og hvorfor i mener det. Hvorfor er det, at i moderatorer ikke skriver direkte i trådene herinde, hvem der ikke overholder retningslinierne ? -Jeg synes, at det ville give et bedre overblik over hvornår grænsen på denne side, er overtrådt.

Det er ikke møntet på nogen bestemt. Dette var ment som en opfordring til alle i debatten, om at holde den gode tone, da denne debat er ved at køre ud på et sidespor.

Hvis der kommer flere anmeldelser, vil der komme individuelle advarsler privat, og ikke åben i debatten. 

Anmeld

28. august 2013

l.kjoeller

Havre74 skriver:

Okay så forstod jeg bare det hun skrev på en anden måde end dig.

ok man ved jo heller ikke helt hvad lune det er skrevet i herover. men sådan tolkede jeg det bare 

Anmeld

28. august 2013

Havre74

Moderator skriver:

Det er ikke møntet på nogen bestemt. Dette var ment som en opfordring til alle i debatten, om at holde den gode tone, da denne debat er ved at køre ud på et sidespor.

Hvis der kommer flere anmeldelser, vil der komme individuelle advarsler privat, og ikke åben i debatten. 

Okay. Jeg synes bare ikke den er kørt ud på et sidespor, men at den bare har udviklet sig naturligt. Jeg synes også tonen er okay, men det er jo op til jer at vurdere. Jeg håber så b5are, at hvis man får en advarsel fra jer, at man får at vide hvorfor.

Anmeld

28. august 2013

Moderator

Havre74 skriver:

Okay. Jeg synes bare ikke den er kørt ud på et sidespor, men at den bare har udviklet sig naturligt. Jeg synes også tonen er okay, men det er jo op til jer at vurdere. Jeg håber så b5are, at hvis man får en advarsel fra jer, at man får at vide hvorfor.

vi giver altid en fælles løftet pegefinger i en tråd INDEN den løber af sporet. hvilket betyder vi har modtaget anmeldelser der ikke er kritiske, men som er nødvendige at handle mildt på. derfor ber vi pænt om at tonen bliver holdt og retningslinjerne bliver overholdt så alle kan have en god debat.

mvh Staff.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.