Mom skriver:
Jeg ønsker ikke, at debattere hvorvidt du syntes jeg mangler empati.
Debatten handle om holdninger, og dem må vi alle have, uden at blive "svinet til" omkring vores holdninger.
Jeg vil meget gerne debattere holdninger og synspunkter vedr. emnet, men det mener jeg ikke at du holder dig til. Jeg har derfor anmeldt dit indlæg, da jeg mener at du med dit indlæg går efter min person og ikke emnet.
Vi to, vil derfor ikke have mere at debattere om i denne tråd, men du er velkommen til at læse mine indlæg i tråden, hvor jeg forklaret mine synspunkter til emnet et par gange.
Du skal være velkommen til at anmelde mig.
Jeg har skrevet mit synspunkt og det står jeg ved. Det er ikke ens betydende med, at jeg har skrevet, at DU som person er et menneske uden empati, men klart udtrykt, at det er holdningerne i tråden(generelt set - bl.a. derfor jeg har skrevet "du/I" og skrevet, at det var holdningen i tråden)
Jeg vil have lov til at have min mening, som du sikkert også vil med din.
Det er ok med mig, at vi ikke er/bliver enige, men jeg vil stå fast på, at jeg tænker/føler/oplever tråden som jeg nu engang gør.
Det er muligt, du føler dig angrebet el. lign., men det er der måske andre der gør ud fra dine indlæg - det kan nærmest ikke undgås i sådanne debatter. Derfor vil jeg ikke undskylde, da jeg mener, at jeg tydeligt har skrevet, at det er MIT synspunkt og ikke "fakta" om emnet vi debatterer om.
God aften
Anmeld