esioul skriver:
Præcis 
og BMI er jo allerede et krav.
Forstår slet kke nogle bekymrer sig om kravene, hvis de ikke selv har behov for hjælpen.
vil da mene der er andre og vigtigere ting at bekymre sig om, hvis man ikke har det inde på livet. 
Måske jeg har misforstået noget 
Det er da ikke værre, at nogen bekymrer sig om det, end alle dem, der bekymrer sig om en enlig, er enlig eller ej. -Det er jo også blevet debatteret herinde.
Jeg ved ikke hvorfor, men hver gang nogen skriver om andre, der skal tabe sig, kommer folk op af stolene. Hvorfor må man ikke synes overvægt er forkert ? Der er da mange, der synes det er forkert at ryge og at det er okay at rygere skal stå ude i al slags vejr for at ryge. Overvægtige bliver da ikke nægtet at købe usund mad (eks. på en grillbar).
Til ts., jo, det er i DEN grad i orden, at der stilles krav, så længe det offentlige betaler. Jeg har en mening om barnløshedsbehandling, som der ikke er ret mange der har og vil ikke dele den i dette forum. -Men jeg en ting vil jeg godt dele. Jeg synes folk selv skal betale for behandlingen, så bestemmer de også selv om de vil risikere flere forsøg, eller tabe sig først, for at optimere chancerne. -Jeg vil så tro, at folk ændrer mening om at få et normalt BMI.
Jeg synes det offentliges pengepung, skal fokusere på, at finde ud af, hvorfor der er så mange, der ikke kan få børn selv.
Og jeg mener man kan ønske sig børn, men det er ikke en menneskeret.