esioul skriver:
Præcis 
og BMI er jo allerede et krav.
Forstår slet kke nogle bekymrer sig om kravene, hvis de ikke selv har behov for hjælpen.
vil da mene der er andre og vigtigere ting at bekymre sig om, hvis man ikke har det inde på livet. 
Måske jeg har misforstået noget 
Enig der er jo krav ift bmi og vægttab osv så skal det skærpes yderligere bliver det godt nok svært
Her er vægttab frustration da min vægt bare ikke vil gå ned, jeg har fysiske udfordringer som gør jeg ikke kan træne løs og selv med aktiv motion i center og hvor jeg betalte dyre domme på vægthold og levede af pulvermad tabte jeg mig til start et par kg pg det var det og de forstod det ikke
Desuden skulle jeg samme behandling igennem om jeg ville have barn eller ej og derfor blev vi enige om at når ønsket om nr 3 var der, kunne vi lige så godt arbejde på det, men den eneste forskel i behandlingen er at ved en af scanningerne laver de en insemination. Så vi udnytter jo situationen og får bedst muligt ud af det
Gad vide hvorfor det er her der skal undres når der er så mange sygdomme som giver andre problemer, så bliver man jo aldrig færdig med klapjagten
Anmeld