pain is temporary. Quiting lasts forever.
MorDk skriver:
Jo jeg går da ud fra ALLE forældre vil deres børn det bedste. Men som et eks. en anden kom med hvor en baby havde lange bukser, lang body og strikhue i 30 graders varme
Det er sgu ik for barnets bedste. I min verden er det da uvidenhed/pyller/ligegyldighed. Ingen skal komme og sige at en baby har brug for strikhue i 30 graders varme.
En barnevogn med myggenet og stofble sat med klemme hen over åbningen... jo der er nedsat cirkulation = meget ringe ilt.
Nu skrev jeg intet om myggenet, men kun stofble. Jeg er jo overbevist om at min dreng har det fint i sin klapvogn og sover dejligt. Ellers ville jeg da ikke gøre brug af stofbleen.
Det eksempel du nævner tror jeg simpelthen ikke handler om ligegyldighed. Så tror jeg netop ikke der var kommet strikhue på. For det vill de da ikke gide at pakke med så
Det et førstegangsforældre der bare synes det er skide svært at vurdere hvad baby skal have på. Men er da enig i at det er for meget tøj.
Men jeg synes i hvert fald det er forkert at have sådan en "jeg ved bedst holdning" når der er tale om fremmede børn. F.eks. forklarer jeg dig at mit barn ikke har det for varmt og ligger fint i sin klapvogn, hvortil du svarer at du ALDRIG kunne finde på det og slet ikke kommentere resten af mit indlæg.
Jeg går i klasse med en hvis barn meget nemt fryser. Jeg synes i hvert fald man skal passe på med at blande sig.
Ikke dermed sagt at jeg synes det var rigtig eller forkert at du blandede dig, for som sagt så er jeg lidt ambivalent omkring det.
Anmeld