Jeg blandede mig! (Kunne ikke la' være)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

l.kjoeller

mor:) skriver:

Jeg har godt læst artiklen. Men det bliver jo kun så varmt hvis der er myggenet, regnslag, overlærred og stofble i brug samtidig.
Der bliver jo ikke så varmt ved at de ligger i en klapvogn med en stofble for at skærme. Der er jo åbent i resten af klapvognen og ud i siderne. En stofble dækker ikke hele åbningen, i hvertfald ikke på min klapvogn så nægter a tro på der blivet så varmt.... Så burde min dreng da være drivvåd.
Men sagde de i udsendelse hvormange der reelt døde af det? Nu er det blevet brugt i årevis.

nej det tror jeg ikke. den jeg læste var i forhold til barnevogn og fortalte ikke noget om myggenet eller regnslag. vil også tro en klapvogn er mere åben der er jo en masse forhold der gør sig gældene og man skal jo nok bare bruge det med fornuft som med alt andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

l.kjoeller

Jeg har godt læst artiklen. Men det bliver jo kun så varmt hvis der er myggenet, regnslag, overlærred og stofble i brug samtidig.
Der bliver jo ikke så varmt ved at de ligger i en klapvogn med en stofble for at skærme. Der er jo åbent i resten af klapvognen og ud i siderne. En stofble dækker ikke hele åbningen, i hvertfald ikke på min klapvogn så nægter a tro på der blivet så varmt.... Så burde min dreng da være drivvåd.
Men sagde de i udsendelse hvormange der reelt døde af det? Nu er det blevet brugt i årevis.

nej det tror jeg ikke. den jeg læste var i forhold til barnevogn og fortalte ikke noget om myggenet eller regnslag. vil også tro en klapvogn er mere åben der er jo en masse forhold der gør sig gældene og man skal jo nok bare bruge det med fornuft som med alt andet

Anmeld

5. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Morgensol skriver:

Nej nok ikke, det har jeg heller ikke skrevet nogen steder, og heller ikke uvidenhed. Jeg ved ik hvad man tænker på når man gør sådan noget... måske mere det er overpylrethed og ikke at tænke sig om.

Jeg tror det et en mor der er bange for hendes barn bliver kold, bliver syg og lignende. Jeg kan da huske hvor svært jeg synes det var. Jeg var hele tiden bange for han ikke havde nok tøj på og senere at han havde for meget tøj på. Nu synes jeg at jeg er ved at have styr på det, men usikkerhed tror jeg ligger bag

Nej kan også se det ikke var dig der skrev ligegyldighed

Anmeld

5. august 2013

**Ønskebabyen

Synes det er super det du gjorde!!

Lige efter at have læst dit indlæg går jeg på facebook hvor dette billede er slået op.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. august 2013

MorDk skriver:

Tror det var mig der "kom til" at bruge ordet ligegyldighed (her i kampens hede) Men nok ikke lige det rette ordvalg når man tænker på at en mor giver sit barn strikhue på i 30 graders varme

Hehe.

Anmeld

5. august 2013

MorDk

Jeg tror det et en mor der er bange for hendes barn bliver kold, bliver syg og lignende. Jeg kan da huske hvor svært jeg synes det var. Jeg var hele tiden bange for han ikke havde nok tøj på og senere at han havde for meget tøj på. Nu synes jeg at jeg er ved at have styr på det, men usikkerhed tror jeg ligger bag

Nej kan også se det ikke var dig der skrev ligegyldighed

Meeeen strikhue eller tyk trøje i 30 graders varme?? Ahhhhr.... hvor er den sunde fornuft?

Anmeld

5. august 2013

l.kjoeller skriver:

Det tror jeg du har ret i. Man skal tage det til sig og samtidig bruge sin fornuft. Så kan man vel ikke gå helt galt

Anmeld

5. august 2013

MorDk skriver:

Meeeen strikhue eller tyk trøje i 30 graders varme?? Ahhhhr.... hvor er den sunde fornuft?

Tja det ved jeg heller ikke

Anmeld

5. august 2013

Palaja

Kan kun anbefale denne til at skærme for solen, synes den er ret genial:

http://www.lina-m.eu/d/index.php

Lige et mindre sidespring  men så er man da ude over at skulle dække barnevognen til med en stofble...

Jeg synes det var fint du sagde noget. Jeg undrer mig også når jeg ser en barnevogn som er fuldstændigt lukket til. Så en kvinde i IKEA komme gående med et spædbarn i lift, hvor hele åbningen var dækket med en stofble sat fast med klemmer hele vejen rundt+dyne Jeg er da også mere til at slippe en højlydt kommentar, og det fik damen her da også... Men et eller andet sted er det måske mere reelt at henvende sig direkte til personen. Synes det er godt du ikke bare er ligeglad.

Anmeld

5. august 2013

MorDk

Palaja skriver:

Kan kun anbefale denne til at skærme for solen, synes den er ret genial:

http://www.lina-m.eu/d/index.php

Lige et mindre sidespring  men så er man da ude over at skulle dække barnevognen til med en stofble...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.