Hyacinth skriver:
Nej, det kunne jeg aldrig finde på. Det er imod alle mine principper. Et barn på 11 uger har brug for SIN MOR og ikke andre(måske faren) og jeg ville derfor aldrig byde mit barn at efterlade det til pasning så tidligt.
Jeg siger ikke, at mormor ikke ville passe og pleje barnet, men så lille et barn har altså ikke brug for andet end mor. Fester skal der nok komme rigeligt af fremover og i øvrigt er det jo ændret fremover med deltagelse i sådanne arrangementer alligevel 
Man siger, at barnet kan passes i det antal dage, som de er i år - dvs. 1 år gammel=1 dag, 2 år gammel=2 dage osv..
Jeg ville takke nej...
Jeg er fuldstændig enig med dig

mor er og bliver den primære person i starten, især måske det første års tid. Og sige at et barn på 11 uger ikke kan opfatte at mor er væk, lyder mærkeligt i mine ører. Ved da at min Emil fra start har været klar over om jeg har været der eller ej.
Men jeg har aldrig og kommer aldrig til at forstå, hvorfor man ikke kan sætte sine egne behov på standby i hvert fald bare som minimum i de første 6 mdr. En på min fb skulle holde drukfest da hendes baby var 4-5 uger, så der skulle den passes med overnatning. Jeg må sgu indrømme, selvom jeg nødig vil være fordømmende, at jeg sgu tænker stakkels barn, når jeg hører om de her tilfælde. Altså helt ærligt bare for at drikke? Man har jo dårligt lært sit barn at kende endnu.
Anmeld