Anonym skriver:
Det er ikke fordi at jeg er uenig med dig i at et spædbarn har bedst af at have sine primære personer omkring sig hele tiden og det er netop også der for at jeg ikke har sagt uforbeholdent ja til at deltage i festen! Det som jeg synes virker dømmende er at du skriver, at hvis man stadig ønsker at skeje ud, så har man fået børn for tidligt! Jeg synes bestemt at def skal værd plads til at kunne tage i byen med en flok venner eller hvad ved jeg, men man skal selvfølgelig mærke efter. Jeg ender nok i virkeligheden med at blive hjemme fra festen. Ikke for mit barns skyld, for tror på at det ville have det ligeså godt hos mormor, men for min egen skyld, fordi jeg på ingen måde er klar til at give slip!
(Udråbstegn for mig er en dårlig vane - ikke noget, som du skal ligge noget dybere i
)
Jeg synes selvfølgelig, du skal gøre, hvad du har det godt med

I forhold til det med at skeje ud, kender jeg desværre eksempler på mødre, som går i byen hver weekend til trods for at barnet kun er 2-3 mdr.
Det synes jeg personligt er forkert. Jeg siger ikke, at du/I har fået barnet for tidligt, men i bund og grund har jeg svært ved at forstå behovet så tidligt i barnets liv.
Vi er alle forskellige og hvad der er rigtigt for mig er ikke nødvendigvis det rigtige for dig.
Jeg taler ud fra, hvad jeg selv mener er bedst for et barn iflg. min egen personlige holdning

Selvfølgelig skal der være plads til at ses med andre uden sine børn, men jeg har bare en oplevelse af, at rigtig mange har travlt med at komme ud og faktisk glemmer at der kun er én baby-tid. Det er bare så ærgerligt, hvis man ender med at fortryde senere hen. Fester vil jo komme efterhånden - også når barnet er ældre.
Ok med udråbstegn!
Anmeld