Kan man det? (Anmelde for børnemishandling)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2013

Kløver

Lusi skriver:

Ja det hedder sgu da bare opdragelse
Hvis jeg har sagt nej til noget eller bedt dem om noget og de modsiger mig, så giver jeg mig da ik bare, men holder da også fast, uanset hvordan de ter sig bagefter!
Ellers er det da bare ris til egen røv.. Jeg gider ihvertfald ik ha et barn, der tror kan sno mig om sin lillefinger!

Men altså, folk kan da bare melde os

Sådan er det også her, min søn skabte sig i dag fordi jeg tog min telefon efterha. I frustration havde smidt den 3 gange. Så måtteforklate at han skulle bede om hjælp men han var førstveldig hys i er jeg tog min telefon igen. Jeg prøver ihvertfald at sætte grænser men demokrater jo så også nogle kontroverser og ramaskrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

Lusi

Maja84 skriver:

Sådan er det også her, min søn skabte sig i dag fordi jeg tog min telefon efterha. I frustration havde smidt den 3 gange. Så måtteforklate at han skulle bede om hjælp men han var førstveldig hys i er jeg tog min telefon igen. Jeg prøver ihvertfald at sætte grænser men demokrater jo så også nogle kontroverser og ramaskrig

Ja det er lidt svært at undgå at de bliver hysteriske
Vores søn er også 2 1/2 og han smider også med ting når han bliver frustreret.. Vores datter på 5 bliver bare sindsygt hysterisk og kan sagtens finde på at skrige "av av du må ik røre mig".. SÅ bliver man altså seriøst ked og frustreret som forælder.. Tænker bare hvor fanden har tøsen det fra

Anmeld

3. august 2013

Patriark

Carina:-) skriver:

Og fordi man ikke er enig,behøver man ikke blive personlig-

Det skader ikke andre end en selv ,hvis man udviser dårlig debatstil.

Det hjælper ikke noget at blive tøsesur og "angribe" sin debatmodstander .

Så falder hele ens pointe bare til jorden,og det er trist hvis man nu har noget man gerne vil sige.

Men nu skal jeg nok lade dig være i fred -Tak for diskutionen.

Her udstiller du dig, igen, som en selviscenesætter, snarere end en debattør. En debat handler jo ikke om, at være modstandere, men om at udveksle meninger og synspunkter.

Disse meninger og synspunkter kan så have udgangspunkt i erfaring, konkret viden eller formodninger, eller noget helt fjerde. 

Nogle lytter på dem man debaterer med, andre prøver at hævde sig selv, og nogle holder på deres ret, trods manglende argumenter.

Du debatere med udgangspunkt i formodninger, foruddannede meninger, og du holder på din ret, på en utrolig selviscenesættende måde.

Gad vide hvorfor folk bliver frustreret over, at "debatere" med dig?

Anmeld

3. august 2013

Patriark

Jeg tror bare vi holder her.

Ikke om jeg gider din uintelligente og aggressive debatstil.

Jeg er egentlig også træt af din enfoldige og infantile måde at "debatere" på.

Anmeld

3. august 2013

Carina:-)

Patriark skriver:

Her udstiller du dig, igen, som en selviscenesætter, snarere end en debattør. En debat handler jo ikke om, at være modstandere, men om at udveksle meninger og synspunkter.

Disse meninger og synspunkter kan så have udgangspunkt i erfaring, konkret viden eller formodninger, eller noget helt fjerde. 

Nogle lytter på dem man debaterer med, andre prøver at hævde sig selv, og nogle holder på deres ret, trods manglende argumenter.

Du debatere med udgangspunkt i formodninger, foruddannede meninger, og du holder på din ret, på en utrolig selviscenesættende måde.

Gad vide hvorfor folk bliver frustreret over, at "debatere" med dig?

Og nogen kaster med sten når de selv bor i et glashus 

Anmeld

3. august 2013

dorthemus

Patriark skriver:

Jeg er egentlig også træt af din enfoldige og infantile måde at "debatere" på.

Jeg har anmeldt dig nu. Du går langt over stregen

Anmeld

3. august 2013

Patriark

Jeg har anmeldt dig nu. Du går langt over stregen

Men aggressiv og uintelligent er ok? Hun bruger to nedladende tillægsord om moi, og jeg giver igen af samme skuffe......

Har du også anmeldt hende, eller er der dobbeltstandarder?

Anmeld

3. august 2013

dorthemus

Patriark skriver:

Men aggressiv og uintelligent er ok? Hun bruger to nedladende tillægsord om moi, og jeg giver igen af samme skuffe......

Har du også anmeldt hende, eller er der dobbeltstandarder?

Jeg synes faktisk også din debatstil er aggressiv.

Anmeld

3. august 2013

Patriark

dorthemus skriver:

Jeg synes faktisk også din debatstil er aggressiv.

Men har du anmeldt hende?

Og hvis ikke du har anmeldt hende, fordi du mener, at jeg er " aggressiv og uintelligent", er det så ikke i orden, at jeg mener hun er "enfoldig og infantil"?

Morale er godt, dobbeltmorale er, tilsyneladende, dobbelt så godt.

Anmeld

3. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg tror bare vi holder her.

Ikke om jeg gider din uintelligente og aggressive debatstil.

Jeg synes nu du er angribende og læser det du vil have der skal stå. Det er op til flere gange blevet forklaret for dig men det er ligesom du bliver ved med at hænge dig i ordet "useriøst" som også er blevet forklaret for dig. Synes at du på et tidspunkt skal læse tråden igen men nye briller på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.