Kan man det? (Anmelde for børnemishandling)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2013

dorthemus

mor:) skriver:

Jeg synes bare det er en ret ærgerlig måde at debattere på. Du anmelder en person der skriver til en anden, ikke dig. DU føler dig af en eller anden årsag stødt. Du vil ikke forklare Patriark hvorfor det støder dig mens Carinas udtalelse ikke støder dig. Det er da i min optik latterligt.

Patriark havde ikke noget problem med mit svar...det er DIG der har det
Og du blir ved og ved og ved.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
dorthemus skriver:

Patriark havde ikke noget problem med mit svar...det er DIG der har det
Og du blir ved og ved og ved.....

Jeg læser det nu som at han stadig synes du er dobbeltmoralsk. Men du kan åbenbart virkelig ikke se det...så let's drop it.

Anmeld

4. august 2013

dorthemus

Jeg læser det nu som at han stadig synes du er dobbeltmoralsk. Men du kan åbenbart virkelig ikke se det...så let's drop it.

Anmeld

4. august 2013

Carina:-)

Det er sådan set ikke fordi det ikke behager mig, men jeg synes du er dobbeltmoralsk i det her tilfælde og havde lidt håbet på du i det mindste kunne forklare hvordan hans og carinas udtalelser adskiller sig så meget fra hinanden. Men fred være med det. Hvis du ingen forklaring har lader vi den bare ligge

Nu var det jo så ham der startede med at skrive om jeg var fatsvag ,og det reagerede jeg så på .

Men du har ret -der skulle jeg så bare havde ladet som ingenting,istedet for at svare igen.

Så der er der for mig en forskel i at jeg reagede såmænd bare.....

Og det blev så sidste ord fra mig i den her debat.

Anmeld

4. august 2013

lille-fisen

Ja du skal anmelde det. Ingen tvivl om det. Det er forbudt at slå på børn og kan faren få sig til den behandling i fuld offentlighed kan man kun være mere bekymret for hvad der sker indenfor hjemmets fire vægge. Hvor forfærdeligt må det ikke være for sådan nogle børn hvis INGEN voksne  gør noget. GØR NOGET- ingen børn fortjener sådan en barndom.

Anmeld

4. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Carina:-) skriver:

Nu var det jo så ham der startede med at skrive om jeg var fatsvag ,og det reagerede jeg så på .

Men du har ret -der skulle jeg så bare havde ladet som ingenting,istedet for at svare igen.

Så der er der for mig en forskel i at jeg reagede såmænd bare.....

Og det blev så sidste ord fra mig i den her debat.

Jeg læser det som at han var blevet frustreret da han gentagne gange har forsøgt at forklare sig, men jeg vil give dig ret i at "fatsvag" også var forkert og der selvfølgelig vil komme et comeback til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.