Kan man det? (Anmelde for børnemishandling)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2013

Lusi

mor:) skriver:

Jeg synes nu du er angribende og læser det du vil have der skal stå. Det er op til flere gange blevet forklaret for dig men det er ligesom du bliver ved med at hænge dig i ordet "useriøst" som også er blevet forklaret for dig. Synes at du på et tidspunkt skal læse tråden igen men nye briller på

Hold op hvor er jeg enig.. Jeg blev også beskyldt for at være aggressiv og gik til hende personligt.. Og jeg ødelagde det for mig selv.. Hmm.. Kunne ik lige se hvad jeg var aggressiv og personlig med og spurgte, men kunne hun sjovt nok ik svare på.. Det eneste jeg skrev, var også bare, at hun kun læste tingene som hun ville.. Hvis jeg skulle ha været personlig, skulle jeg ha skrevet hun var en dårlig mor, syg i hoved etc. Men har jeg da intet nævnt om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
dorthemus skriver:

Jeg jager ingen væk..er sikker på at Patriark overlever.
beklager at mit svar til ham ikke behager dig.

Det er sådan set ikke fordi det ikke behager mig, men jeg synes du er dobbeltmoralsk i det her tilfælde og havde lidt håbet på du i det mindste kunne forklare hvordan hans og carinas udtalelser adskiller sig så meget fra hinanden. Men fred være med det. Hvis du ingen forklaring har lader vi den bare ligge

Anmeld

3. august 2013

Lusi skriver:

Hold op hvor er jeg enig.. Jeg blev også beskyldt for at være aggressiv og gik til hende personligt.. Og jeg ødelagde det for mig selv.. Hmm.. Kunne ik lige se hvad jeg var aggressiv og personlig med og spurgte, men kunne hun sjovt nok ik svare på.. Det eneste jeg skrev, var også bare, at hun kun læste tingene som hun ville.. Hvis jeg skulle ha været personlig, skulle jeg ha skrevet hun var en dårlig mor, syg i hoved etc. Men har jeg da intet nævnt om

Jeg synes i hvert fald den her tråd har udviklet sig meget kedelig.

Anmeld

3. august 2013

Lusi

Jeg synes i hvert fald den her tråd har udviklet sig meget kedelig.

Mon ik

Anmeld

3. august 2013

dorthemus

Det er sådan set ikke fordi det ikke behager mig, men jeg synes du er dobbeltmoralsk i det her tilfælde og havde lidt håbet på du i det mindste kunne forklare hvordan hans og carinas udtalelser adskiller sig så meget fra hinanden. Men fred være med det. Hvis du ingen forklaring har lader vi den bare ligge

Nej det er jo ikke helt rigtigt vel jeg HAR svaret ham, men det svar er du ikke tilfreds med. Stor forskel

Anmeld

4. august 2013

Sus81

Anonym skriver:

Sagen er den, at mine forældre bor ved siden af en familie med 2 børn, en på 8 og en på 4. Den ældste er en dreng. Han er pt uden skole da han blev smidt ud af den forrige fordi han slog en pige med en knytnæve på næsen, blottede sig osv.

Forleden dag var mine forældre på stranden. Der så de faren slæbe drengen med ud på badebroen skrigende. Drengen er rædselsslagen for vandet. Faren skubbede ham så i til slut. Der er ikke særlig dybt men dybt nok til at drengen ikke kan se bunden rigtigt. Han begynder selvfølgelig at græde hjerteskærende hvorpå faren giver ham 2 lussinger og råber, at han skal lade være med at være sådan en baby. Drengen holder selvfølgelig ikke op og faren slæber ham ind igen imens han skriger ad ham. Smider ham på sandet og siger at han kan sidde der og tude som en baby. Derefter går faren igen.

Alt dette fortæller mine forældre mig og siger derefter at de ikke vil gøre noget, for det er ikke deres bord. De er af den gamle skole, at man ikke blander sig i andres opdragelse men mit hjerte græder altså. Og jo mere jeg tænker over det, jo mere ked af det bliver jeg.

Kan jeg melde det? Selvom jeg ikke så det? HVis ikke, skal jeg så lyve?

Uanset hvad bliver den anonym da jeg ikke vil blande mine forældre ind i det.

Hver dag, den dreng, er hos den far bliver han jo mere og mere mishandlet, både psykisk og fysisk.

Ja jeg syns du skal tage kontakt til kommuen ( staves) og melde det, det er bare ikke i orden stakkels lilel dreng han blir jo fuldstændigt nedbrudt .

Men det er svært at gribe ind når det sker især hvis man selv har sine egne børn med  Syns det er en grusom historie...sikke dog en lortefar ham der, intet under at drengen slår osv. børn fødes ikke onde, der er altid en grund til de blir det eller agerer pga af dårlig behandling  stakkekls lille dreng

Anmeld

4. august 2013

Sus81

Anonym skriver:

Så er det meldt. Spm. jeg bad besvarelse på var ikke hvorvidt om jeg skulle men om jeg skulle lade som om det var mig der så det. Jeg ville aldrig tilgive mig selv hvis ikke jeg gjorde det. Så derfor er han nu meldt. Jeg lod som om det var mig da mine forældre aldrig ville gøre det. 

SUPER godt gået  Nåde ikek at få læst du havde meldt det inden jeg begræd den grumme handling. Sejt gjort af dig,

Anmeld

4. august 2013

dorthemus skriver:

Nej det er jo ikke helt rigtigt vel jeg HAR svaret ham, men det svar er du ikke tilfreds med. Stor forskel

Du svarer at det støder dig, men du svarer ikke på hvorfor carinas udtalelser ikke støder dig som jo i bund og grund er det samme.
Men lad os lade den ligge her. Kan se du ikke selv er klar over hvorfor det ene støder dig mens det andet er helt okay.

Anmeld

4. august 2013

dorthemus

Du svarer at det støder dig, men du svarer ikke på hvorfor carinas udtalelser ikke støder dig som jo i bund og grund er det samme.
Men lad os lade den ligge her. Kan se du ikke selv er klar over hvorfor det ene støder dig mens det andet er helt okay.

Jeg er helt klar over hvad jeg føler, opfatter, tror, mener o.lign. Bild dig endelig ikke andet ind interessant er dog dit store behov for at få mig til at "se lyset" og koge mere suppe på den sag

Anmeld

4. august 2013

dorthemus skriver:

Jeg er helt klar over hvad jeg føler, opfatter, tror, mener o.lign. Bild dig endelig ikke andet ind interessant er dog dit store behov for at få mig til at "se lyset" og koge mere suppe på den sag

Jeg synes bare det er en ret ærgerlig måde at debattere på. Du anmelder en person der skriver til en anden, ikke dig. DU føler dig af en eller anden årsag stødt. Du vil ikke forklare Patriark hvorfor det støder dig mens Carinas udtalelse ikke støder dig. Det er da i min optik latterligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.