Lusi skriver:
Ja det er lidt svært at undgå at de bliver hysteriske 
Vores søn er også 2 1/2 og han smider også med ting når han bliver frustreret.. Vores datter på 5 bliver bare sindsygt hysterisk og kan sagtens finde på at skrige "av av du må ik røre mig".. SÅ bliver man altså seriøst ked og frustreret som forælder.. Tænker bare hvor fanden har tøsen det fra 
De fanger små ting så tror det kommer af de finder ud af hvordan vi reagerer på det

de harmåske set et barn slå sig og sige av og set den voksnes reaktion. Nu er mine ikke så store endnu men gør da ondt når de så ikke vil gå til mig og vender sig til far fordi de er sure, men andre gange er det jo omvendt og fordi de bliver gale i øjeblikket. I min verden er det bare vigtigt vi er gode og får en ordentlig farvel, eller pustningen så man ikke går i seng eller skilles sure på hinanden
Jeg tror der for mange er langt mere bag, og man ser måske kun en mor skælde barnet ud i 2 min i Føtex mens man ikke har set hvordan det har været optil, kan være mange ting som hør det måske lige var det der kammede over, og også som naboer, venner og familie skal man passe på med at dømme. Defleste børn har det godt og handler langtfra nødvendigvis om omsorgssvigt eller dårlige forældre fordi man gør det anderledes. Med mindre man selvfølgelig har alvorlige og stærke grunde, skal man passe på at pege fingre

det kan jo godt være som ved vores børn, tilfælde af trodsalder hysteri
Anmeld