Sagen er den, at mine forældre bor ved siden af en familie med 2 børn, en på 8 og en på 4. Den ældste er en dreng. Han er pt uden skole da han blev smidt ud af den forrige fordi han slog en pige med en knytnæve på næsen, blottede sig osv.
Forleden dag var mine forældre på stranden. Der så de faren slæbe drengen med ud på badebroen skrigende. Drengen er rædselsslagen for vandet. Faren skubbede ham så i til slut. Der er ikke særlig dybt men dybt nok til at drengen ikke kan se bunden rigtigt. Han begynder selvfølgelig at græde hjerteskærende hvorpå faren giver ham 2 lussinger og råber, at han skal lade være med at være sådan en baby. Drengen holder selvfølgelig ikke op og faren slæber ham ind igen imens han skriger ad ham. Smider ham på sandet og siger at han kan sidde der og tude som en baby. Derefter går faren igen.
Alt dette fortæller mine forældre mig og siger derefter at de ikke vil gøre noget, for det er ikke deres bord. De er af den gamle skole, at man ikke blander sig i andres opdragelse men mit hjerte græder altså. Og jo mere jeg tænker over det, jo mere ked af det bliver jeg.
Kan jeg melde det? Selvom jeg ikke så det? HVis ikke, skal jeg så lyve?
Uanset hvad bliver den anonym da jeg ikke vil blande mine forældre ind i det.
Hver dag, den dreng, er hos den far bliver han jo mere og mere mishandlet, både psykisk og fysisk.
Anmeld