er jeg tarvelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

bum bum den er svær. kan godt forstå han gerne vil afsted men når de nu ikke var det sidste år, er det vel ikke mere tradition end at det nu nok går om han også må stå over i år også og i så aftaler der er grønt lys næste år. specielt når man tænker på du ikke kan komme afsted ellers og du sidder derhjemme til dagligt for så er det bare de små smutture der betyder uendeligt meget. der er jo nok også noget familie der vil savne dig hvis du ikke kommer . en løsning kunne måske være du blev sat af inden han kører eller tager en overnatning der om muligt ?? håber i finder en løsning

lige præcis det er de der små ting som faktisk kan gøre mig glad og især se min familie. og vi havde først sagt ja til fødselsdagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja det syntes jeg. som du selv siger er de afsted hver år så det er vel selvsagt at de os ska i år

det ikke selvsagt de skal i år da de ikke var afsted sidste år. og han først aftaler idag med dem om de skal afsted. og vi har allerede sagt ja til fødselsdagen først.

Anmeld

1. august 2013

Kløver

Ikke nået alle svar igennem men jeg synes bestemt du negligerer din kærestes interesse. Det er 1 gang om året de tager afsted og med mindre det er en vigtig rund fødselsdag eller lignende ville jeg lade ham tage afsted. Det er 1 gang om året, og ja det synes jeg er fair at han har den ene gang om året, og kan forstå det ikke kan flyttes. Din kæreste kan jo heller ikke gøre for hvis du ingen hobbyer har, og måske i kan finde en løsning, feks kan det være at de kan køre i samlet bil så du kan få bilen, eller eer findes en anden løsning. Uanset synes jeg at han skal have lov at tage afsted når det er en tradition.

Anmeld

1. august 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

lige præcis det er de der små ting som faktisk kan gøre mig glad og især se min familie. og vi havde først sagt ja til fødselsdagen.

jeg havde nok også "skidt" lidt på gulvet hvis først i havde sagt ja til fødselsdag.

Anmeld

1. august 2013

Patriark

Anonym skriver:

har prøvet og undersøge det hele dagen og jeg har ingen mulighed for at komme med. alt er optaget, ringet endda til dem der holder det om der var mulighed for at tage det offentlige selvom jeg bliver skide køresyg og det var der ikke. og han vil ikke lade sin bil blive hjemme. så har gjort en masse. og der er ikke penge til at tage en taxa. da han også skal bruge en masse penge i sverige.

Hvor i landet bor du? Busløse eller Togløse. Du skal simpelthen ikke fortælle mig, at du ikke kan komme fra A(jeres hjem) til B(fødselsdag).

Jeg tror ikke det handler om hvad der er muligt, men din modvilje. Og det er da i orden......Men at du ikke kan komme med til fødselsdag pga. Manglende offentlig transport- den køber jeg ihvertfald ikke.

Har du prøvet rejseplanen.dk??

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Ikke nået alle svar igennem men jeg synes bestemt du negligerer din kærestes interesse. Det er 1 gang om året de tager afsted og med mindre det er en vigtig rund fødselsdag eller lignende ville jeg lade ham tage afsted. Det er 1 gang om året, og ja det synes jeg er fair at han har den ene gang om året, og kan forstå det ikke kan flyttes. Din kæreste kan jo heller ikke gøre for hvis du ingen hobbyer har, og måske i kan finde en løsning, feks kan det være at de kan køre i samlet bil så du kan få bilen, eller eer findes en anden løsning. Uanset synes jeg at han skal have lov at tage afsted når det er en tradition.

er det jo ikke rigtig mere de var ikke afsted sidste år. og vi har sagt ja til fødselsdagen først. og nu skal jeg så sige vi ikke kommer, og han vil ikke lade mig låne hans bil

Anmeld

1. august 2013

Patriark

Anonym skriver:

det ikke selvsagt de skal i år da de ikke var afsted sidste år. og han først aftaler idag med dem om de skal afsted. og vi har allerede sagt ja til fødselsdagen først.

Hvorfor var de ikke afsted sidste år? Kom der en fødselsdag i vejen?

Anmeld

1. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

Du spørger selv i overskriften, men lyder generelt sur når du ikke får ret. Der er måske bare delte meninger om hvordan msn ser på det, og når fødselsdagen er så vigtig for dig, forstår jeg ikke du ikke prøver at finde en anden løsning eller som kompromis inviterer familien en anden weekend så i stadig ses

Anmeld

1. august 2013

Havre74

Anonym skriver:

ja men han er skide ligeglad. for han tjener jo de fleste penge. og vi har lige haft ferie så der er ikke så mange og gøre godt med lige pt. da der også lige har været en masse regninger.

Er han nu også ligeglad ? Hvorfor går i så ikke fra hinanden ?

Det lyder til at du gerne vil bestemme over ham og det er altså de færreste, der gider finde sig i det. Du vil jo ikke lytte til nogen af alle de gode forslag, der kommer herinde, du siger jo NEJ til det hele.

Hvis du gør lige sådan over for ham, så ville jeg hvis jeg var ham, skynde mig at komme afsted til så mange ting som muligt, indtil du er klar til at snakke om tingene med ja-hatten på.

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

jeg havde nok også "skidt" lidt på gulvet hvis først i havde sagt ja til fødselsdag.

det jo det som pisser mig virkelig af. er at vi først snakker om det og siger ja. og han bare heller ikke er frivillig. til at låne mig hans bil så jeg kan komme afsted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.