er jeg tarvelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.316 visninger
127 svar
181 synes godt om
1. august 2013

Anonym trådstarter

Sagen er den vi er blevet inviteret til fødselsdag
I min familie. Men samme weekend er der noget med biler i sverige som min kæreste plejer og være til hvert år på nær sidste år. Med hans far og to venner. Og det vil han heller end til fødselsdag hos min familie som vi er blevet inviteret til før han fandt ud af det var samme weekend. Og jeg kan ikke tage alene afsted da dem som holder det bor ude på landet. Er det tarveligt af mig og blive sur over han heller vil glo på biler, end og være sammen med min familie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Goggelogge

Ved ikke om jeg ville blive sur.. Når de plejer at være afsted til det, ville jeg synes det var ærgerligt for min kæreste, at han ikke kunne komme med til det, specielt når det kun er 1 gang om året.. 

Du kan ikke køre med nogle andre?

Anmeld

1. august 2013

Missy89

Tja. Det lyder til han havde planlagt at skulle afsted, at han ikke vidste det var samme weekend er da bare æv. Synes da det er fint han tager afsted.

Kan du ikke køre med nogle andre familie medlemmer?

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Ved ikke om jeg ville blive sur.. Når de plejer at være afsted til det, ville jeg synes det var ærgerligt for min kæreste, at han ikke kunne komme med til det, specielt når det kun er 1 gang om året.. 

Du kan ikke køre med nogle andre?

Nu var de ikke afsted sidste år. Og nej alle pladser i bilerne er optaget så jeg kan bare sidde derhjemme og glo, som jeg også gøre i hverdagen

Anmeld

1. august 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

I min familie. Men samme weekend er der noget med biler i sverige som min kæreste plejer og være til hvert år på nær sidste år. Med hans far og to venner. Og det vil han heller end til fødselsdag hos min familie som vi er blevet inviteret til før han fandt ud af det var samme weekend. Og jeg kan ikke tage alene afsted da dem som holder det bor ude på landet. Er det tarveligt af mig og blive sur over han heller vil glo på biler, end og være sammen med min familie.

Tarvelig er måske et stærkt ord, men jeg syntes ikke du kan være det bekendt.

Bilweekenden i Sverige er en gang årligt og en tradition, sådan som jeg læser dit indlæg. Og han kan jo altid se din familie

Hvorfor er det du ikke selv kan tage afsted til fødselsdagen?

Anmeld

1. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Ja du kan godt tillade dig at blive sur. Han har lavet en aftale først og drn holder man!

Anmeld

1. august 2013

Laulund87

Når det er en tur til Sverige ville jeg lade ham tage afsted

Har du ikke andre muligheder for at komme frem selv?

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Missy89 skriver:

Tja. Det lyder til han havde planlagt at skulle afsted, at han ikke vidste det var samme weekend er da bare æv. Synes da det er fint han tager afsted.

Kan du ikke køre med nogle andre familie medlemmer?

Han kom først i tanke om det lort og begyndte og undersøge efter om hvornår det o sverige var. Da vi havde fået invitationen og først nu han spørg sin far og sine to venner om de skal afsted :s.
Nej har ikke mulighed for at kører med andre

Anmeld

1. august 2013

B&J

jamen er der ikke en der vil køre to gange hvis det er ??? det gør vi her hjemme eller spørger om når nogle skal køre os vi har nemlig ikke bil

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Tarvelig er måske et stærkt ord, men jeg syntes ikke du kan være det bekendt.

Bilweekenden i Sverige er en gang årligt og en tradition, sådan som jeg læser dit indlæg. Og han kan jo altid se din familie

Hvorfor er det du ikke selv kan tage afsted til fødselsdagen?

Ærlig synes jeg min familie er noget vigtigere end biler. Alle andre biler er optaget så kan ikke kører med nogen af dem. Så jeg kan bare sidde hjemme og glo som jeg plejer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.