er jeg tarvelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2013

Anonym trådstarter

Patriark skriver:

Kan du ikke bare tage med din kæreste til Sverige? Så slipper du for, at sidde og glo.

fordi det er og gå meget og det kan jeg ikke pga bækkenløsning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Så må du da sætte foden nej og sige; hvis du vil til Sverige bliver bilen og i kan finde en anden bil. Kom lidt i kampen. Man må arbejde lidt sammen i et forhold..

kan jo så ikke bestemme når det er hans bil

Anmeld

1. august 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Du lyder en anelse bitter. Jeg ville nok tage en snak med ham, for det lyder som om det ikke bare handler om en tur til Sverige. 

Er du tarvelig? Nja... Det synes jeg ikke, men jeg ville nok bare finde en anden løsning. Jeg ville ikke tvinge min kæreste med. Selvom du afviser andre løsninger så er jeg ret silver på du kan finde på noget, hvis du er villig.

Anmeld

1. august 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

nej for den tager han med.

Men kan han da ikke bare køre med hans far eller kammerat??? så du kan have bilen??? Synes da godt at din kæreste burde kunne køre med dem. Prøv at snakke med ham igen og forklar ham at du meget gerne vil til den fødselsdag og at du derfor har brug for en bil ellers så kan du ikke komme afsted

Anmeld

1. august 2013

Patriark

Anonym skriver:

fordi det er og gå meget og det kan jeg ikke pga bækkenløsning

Så det vel også fint, at du kan blive derhjemme??

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

female skriver:

Jeg synes det kommer lidt an på, hvilken fødselsdag der er tale om. Er det en stor fest, ville jeg også blive irriteret. Der synes jeg, at man skylder værten at komme, hvis man har sagt ja. Er det derimod blot en alm fødselsdag, hjemme hos dem selv... Ja så ville jeg ikke blive sur.

nu ved jeg ikke hvor langt du skal. Men mon ikke der er mulighed for offentlig transport, evt. kombineret  med lidt taxa. 

det to fødselsdage slået sammen. og der er på ingen måder penge til en taxa. da det er så sindssygt dyrt .

Anmeld

1. august 2013

Havre74

Anonym skriver:

en taxa koster mange penge. og med en lille på vej. er der bare ikke penge til det. og jeg kun er på kontanthjælp. også vil min kæreste heller ikke have jeg bruger penge på det da det er unødvendigt i hans øjne.

Men han skal da ikke bestemme over dig heller.

I har da et fælles ansvar for at der råd til det i begge gerne vil med til. En Sverigetur koster jo også penge.

Hvis jeg må gi dig et råd, så skal du ikke bare sidde og acceptere noget du i virkeligheden er utilfreds med. Du bliver bare bitter.

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Men så kalder han det hyggeligt. Hvorfor må han ikke hygge sig med det`?

Jeg kan virkelig ikke se problemet. Jeg mener ikke, at man i et forhold kan stilles ansvarlig for hinandens livskvalitet, på den måde.

må han også gerne men nu har vi jo sagt ja til fødselsdagen først. så synes jeg ikke man kan sige vi kommer ikke alligevel fordi han heller vil til sverige og kig på biler. den holder bare ikke.

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Patriark skriver:

En time er en tidsangivelse, jeg spurgte om afstand.

ja pas. det ved jeg ikke..

Anmeld

1. august 2013

TNBC

Anonym skriver:

kan jo så ikke bestemme når det er hans bil

I må sku hjælpe hinanden lidt. De er hvad 3-4mennesker der skal afsted, en af de andre må da have en bil de kan bruge så du kan låne hans. Der er mange undskyldninger for ikke at tage afsted og du kæmper ikke ligefrem for det, du brokker dig over ham.
Sig enten bilen eller ingen Sverige. Det skal jo være fair for jer begge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.