er jeg tarvelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2013

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Er han nu også ligeglad ? Hvorfor går i så ikke fra hinanden ?

Det lyder til at du gerne vil bestemme over ham og det er altså de færreste, der gider finde sig i det. Du vil jo ikke lytte til nogen af alle de gode forslag, der kommer herinde, du siger jo NEJ til det hele.

Hvis du gør lige sådan over for ham, så ville jeg hvis jeg var ham, skynde mig at komme afsted til så mange ting som muligt, indtil du er klar til at snakke om tingene med ja-hatten på.

ved der kun er den mulighed han lader bilen være herhjemme som han ikke vil. så det vist ikke mig der har nej-hatten på har undersøgt alt prøvet og snakke med ham det. men han vil bare ikke. og nej vil ikke bestemme over ham.. men nu var der bare sagt ja til den fødselsdag først. og det over en uge siden vi sagde ja og idag kan jeg så skrive at vi ikke kommer alligevel. fordi min kære kæreste ikke vil lade sin bil være så jeg kan tage den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

ja gu fanden er jeg da sur. men det virker åbenbart som om i ville acceptere at jeres kæreste først siger ja til en fødselsdag. for så at sige han heller vil til sverige og han ikke vil lade sin bil være så man kan tage den så man selv kan komme afsted. det er da der problemet ligger at vi først har sagt ja til den fødselsdag. for jeg så skal skrive og sige vi ikke kommer .

Ja jeg ville give min mand lov, når det er en fast ting de tager til hvert år, og nu kunne jeg se det var arbejde som gjorde de ikke tog afsted og er for mig en gyldig grund og ikke fordi de ikke ville men fordi han var nød til at arbejde. Min familie ville forstå og ja jeg ville gerne give min mand den oplevelse. Vi har alle brug for oplevelser og her hjælper vi hinanden til at få de pauser og jeg har også et par gange taget med ungerne alene til fødselsdag hvor han er blevet hjemme i sidste øjeblik, bla hvis børnene ikke har sovet ordentligt om natten, og han har ladet mig sove længe så har har fået lov sydover bagefter, og vi laver så aftaler ud over, for at ses med familien. Var selv blevet ked af det hvis jeg hvert år så frem til noget og så måtte blive hjemme pga en alm fødselsdag

Anmeld

1. august 2013

S.Maria

Min kæreste er også bilglad og havde det været min, havde han fået lov til at tage afsted. Jeg ville ikke synes det var hyggeligt og have ham med til en fødselsdag når jeg ved at han meget hellere vil være et andet sted. 

Hvor gamle er i? Undskyld jeg spørger, men det lyder bare ikke til i er særlig gamle. Hvis det var mig, havde jeg da som det mindste skulle have bilen, så jeg kunne komme til den fødselsdag og så kunne han køre med de andre der alligevel skal derover, også selvom det er hans bil. Så sparer han også en masse penge som i kan bruge på jeres kommende barn. 

Anmeld

1. august 2013

Havre74

Anonym skriver:

det ender bare altid med han får sin vilje. fordi jeg ikke gider hans tuderi over det. og ender det også med nu. jeg bliver bare hjemme, og han tager afsted og hygger sig.

Men hvis du bare giver efter hver gang bliver det aldrig anderledes.

Når i så får jeres barn, kandu igen ikke komme nogen steder uden bil ? Det kan du jo lige så godt forholde dig til nu, så i kan få snakket om det. Evt. skal i få proffesionel hjælp til at snakke om det. Hvis i ikke har råd til parterapi, ved jeg at de fleste sundhedsplejersker støtter op om sådanne samtaler, OGSÅ inden fødslen.

Anmeld

1. august 2013

TinaPina

Jeg synes du skal lade ham tage afsted. Hvis det er noget han går op i og gør årligt så skal han da med.

I kan jo se din familie på alle mulige andre tidspunkter

Anmeld

1. august 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Sagen er den vi er blevet inviteret til fødselsdag
I min familie. Men samme weekend er der noget med biler i sverige som min kæreste plejer og være til hvert år på nær sidste år. Med hans far og to venner. Og det vil han heller end til fødselsdag hos min familie som vi er blevet inviteret til før han fandt ud af det var samme weekend. Og jeg kan ikke tage alene afsted da dem som holder det bor ude på landet. Er det tarveligt af mig og blive sur over han heller vil glo på biler, end og være sammen med min familie.

Min kæreste ville få af vide han SKULLE tage med og at jeg selv klarede fødselsdagen

kan du ikke tage en bus eller bo hos nogen

Anmeld

1. august 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Nu har jeg ikke læst alle svar igennem, men er der ikke mulighed for at din kæreste kan køre dig derned dagen inden og du så overnatter der og så må han henter dig på vej hjem fra Sverige?

Anmeld

1. august 2013

Hullabullabulla

Uanset hvad du mener så tager din kæreste afsted (lyder det til)

så du har nu 2 muligheder....:

Du kan acceptere SELVOM du ikke er glad for det. Manden er over 18 og du er ikke hans mor

eller...

Du kan surmule og virkelig give kæresten lyst til at slippe væk..

men come on i har et barn på vej og kommunikation og kompromis er vejen frem med et barn..

Vi kvinder har det sku nogen gange med at køre tingene højere op i en spids end vi bør ..

Håber i finder en løsning eller at din familie da vil være så large ar hjælpe dig med transport..

Anmeld

1. august 2013

Havre74

Anonym skriver:

ja gu fanden er jeg da sur. men det virker åbenbart som om i ville acceptere at jeres kæreste først siger ja til en fødselsdag. for så at sige han heller vil til sverige og han ikke vil lade sin bil være så man kan tage den så man selv kan komme afsted. det er da der problemet ligger at vi først har sagt ja til den fødselsdag. for jeg så skal skrive og sige vi ikke kommer .

Jeg er sikker på at det er i orden med dem der holder fødselsdagen, at Og hvis de ikke er ligeglade, så er jeg sikker på at du bakker din kæreste op, fordi det er ham du har valgt at være sammen med.

Og JA, jeg ville til enhver tid acceptere det, for jeg ville selv være ligesådan.

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Patriark skriver:

Sig mig, har du været der før? Hvilken by er det?

Ja har været der engang og kan ikke huske hvad byen hedder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.