mor88 skriver:
Nu må du ikke bare sidde derhjemme og se det negative i det hele! Livet er for kort til at gå rundt og være sur.. Der findes altid en løsning på problemerne, hvad enten det er kompromis eller andet!
Det lyder ikke til, at du og din kæreste er særliggode til at snakke sammen om tingene, og da i skal til at være en familie, synes jeg, at i burde tage jer sammen og snakke om, hvad det er i vil og står for! Det bliver altså ikke nemmere med et fælles barn, når i ikke kan snakke sammen/gå på kompromis! Og du kan ikke sige at det er hans bil! Når i bor sammen og har valgt at stifte familie, kan man ikke bare sige "dit er dit og mit er mit"!
jeg synes du skulle lade bitterheden ligge bag tastaturet og svare på de fornuftige spørgsmål som er blevet spurgt her på debatten, således at vi kan prøve at sætte os ind i din situation.
- Er det en stor fødselsdag?
- Har hans far eller bror en bil?
- Hvor mange kilometer er der til det sted, hvor fødselsdagen bliver holdt?
- Er der mulighed for, at din kæreste kan køre dig til fødselsdagen, hvor du derefter overnatter?
- Hvor mange skal med hver af de andre biler, som kører?
Man er to om et forhold, og hvis du ikke kan tillade din kæreste at pleje hans interesser, ender han nok med at være en bitter kæreste
ved ikke om det er en stor fødselsdag. men det er to slået sammen til en. og har prøvet alt. men intet er der og gøre. og han gider ikke hører efter når jeg prøver lukker han bare af. og siger jo bare det er hans bil som det jo også er når det er ham der betaler afdrag på den og alt det.