Anonym skriver:
AADADVADVASagen er den vi er blevet inviteret til fødselsdag
I min familie. Men samme weekend er der noget med biler i sverige som min kæreste plejer og være til hvert år på nær sidste år. Med hans far og to venner. Og det vil han heller end til fødselsdag hos min familie som vi er blevet inviteret til før han fandt ud af det var samme weekend. Og jeg kan ikke tage alene afsted da dem som holder det bor ude på landet. Er det tarveligt af mig og blive sur over han heller vil glo på biler, end og være sammen med min familie.
ADVARSEL - KÆLLINGE SVAR - ADVARSEL !!!
Du stiller spørgsmålet 'Er jeg tarvelig?' men bliver sur og fornærmet når folk svare JA! til dit spørgsmål. Lad vær med at spørger hvis du ikke kan lide svaret, så benyt dig i stedet af 'Jeg har brug for luft' indlæg..
Ja du er squ lidt tarvelig! Uanset om det er din mand interesse, biler, så er det noget han plejer/altid gør, uanset om han missede sidste år, og måske for at få luft, måske ser han det som et break i hans hverdag.
STOP med at bilde dig ind, at han vælger dig og din familie fra og erkend at det genere dig fordi, at du lader det.. Det er sådan en typisk kvinde ting at mene, at manden vælger en fra hvis kan gerne vil noget andet end hvad man selv vil - og ja nogle gange er det også sådan, men helt ærligt vi gidet squ da heller ikke altid svigerfamilien.
I forhold til hverken at kunne køre med nogle, tage offentlig transport, taxa, ja what ever, så må du ganske almindeligt sige til din kæreste, 'Du kan altså ikke tage bilen, du kan sagtens tage af sted men jeg bliver nødt til, at have bilen så jeg kan komme til den fødselsdag - det er kun fair'. Men helt ærligt så kan det aldrig blive din kærestes problem om du bare sidder derhjemme - der findes en løsning til ALT det handler bare om, hvordan man vælger at se på tingene.. Negativt eller positivt!!
Kun DU kan vælge om du vil lade dig gå på af det og du vil sende din kæreste af sted med dårlig samvittighed, så han buy the way glæder sig endnu mere glæder sig til at komme af sted, eller om du trække på skuldrene sige det er ærgeligt, men forståeligt, og ønske ham en god tur, på den måde sender du en glad kæreste af sted der glæder sig til at komme hjem igen!
Måske det skyldes graviditet hormoner?? I hvertfald så hang op i dig selv og se det også fra din kærestes side og ikke kun din..