er jeg tarvelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

det jo det som pisser mig virkelig af. er at vi først snakker om det og siger ja. og han bare heller ikke er frivillig. til at låne mig hans bil så jeg kan komme afsted.

ja lige der er han godt nok en pat- hat undskyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Sijac

Anonym skriver:

AADADVADVASagen er den vi er blevet inviteret til fødselsdag
I min familie. Men samme weekend er der noget med biler i sverige som min kæreste plejer og være til hvert år på nær sidste år. Med hans far og to venner. Og det vil han heller end til fødselsdag hos min familie som vi er blevet inviteret til før han fandt ud af det var samme weekend. Og jeg kan ikke tage alene afsted da dem som holder det bor ude på landet. Er det tarveligt af mig og blive sur over han heller vil glo på biler, end og være sammen med min familie.

ADVARSEL - KÆLLINGE SVAR - ADVARSEL !!!

Du stiller spørgsmålet 'Er jeg tarvelig?' men bliver sur og fornærmet når folk svare JA! til dit spørgsmål. Lad vær med at spørger hvis du ikke kan lide svaret, så benyt dig i stedet af 'Jeg har brug for luft' indlæg..

Ja du er squ lidt tarvelig! Uanset om det er din mand interesse, biler, så er det noget han plejer/altid gør, uanset om han missede sidste år, og måske for at få luft, måske ser han det som et break i hans hverdag.

STOP med at bilde dig ind, at han vælger dig og din familie fra og erkend at det genere dig fordi, at du lader det.. Det er sådan en typisk kvinde ting at mene, at manden vælger en fra hvis kan gerne vil noget andet end hvad man selv vil - og ja nogle gange er det også sådan, men helt ærligt vi gidet squ da heller ikke altid svigerfamilien.

I forhold til hverken at kunne køre med nogle, tage offentlig transport, taxa, ja what ever, så må du ganske almindeligt sige til din kæreste, 'Du kan altså ikke tage bilen, du kan sagtens tage af sted men jeg bliver nødt til, at have bilen så jeg kan komme til den fødselsdag - det er kun fair'. Men helt ærligt så kan det aldrig blive din kærestes problem om du bare sidder derhjemme - der findes en løsning til ALT det handler bare om, hvordan man vælger at se på tingene.. Negativt eller positivt!!

Kun DU kan vælge om du vil lade dig gå på af det og du vil sende din kæreste af sted med dårlig samvittighed, så han buy the way glæder sig endnu mere glæder sig til at komme af sted, eller om du trække på skuldrene sige det er ærgeligt, men forståeligt, og ønske ham en god tur, på den måde sender du en glad kæreste af sted der glæder sig til at komme hjem igen!

Måske det skyldes graviditet hormoner?? I hvertfald så hang op i dig selv og se det også fra din kærestes side og ikke kun din..

Anmeld

1. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

er det jo ikke rigtig mere de var ikke afsted sidste år. og vi har sagt ja til fødselsdagen først. og nu skal jeg så sige vi ikke kommer, og han vil ikke lade mig låne hans bil

Var der en god grund til de ikke kom afsted. Og synes nu ikke et enkelt år gør st det ikke længere er en tradition. Vi har tradition for at holde nytår med et par bestemte venner, og et år holdte vi hver for sig og fortsatte året efter og fremad hvis det også er med hans far og bror, synes jeg så det et sted, så er der måske mere i det end kun biler

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Patriark skriver:

Hvorfor var de ikke afsted sidste år? Kom der en fødselsdag i vejen?

ja har prøvet rejseplan og har endda ringet til dem der holde fødselsdagen om hvordan man kom derud med offentlig og der sagde de at det kunne man altså ikke for der var langt til en station og bus. og nej det var arbejde sidste år. hvis du så gerne vil vide det.

Anmeld

1. august 2013

SjeBets

Min mand er typen der siger ja til noget og kommer i tankte om bagefter at der var noget andet også, og han gør det gang på gang.  Han har en årlig ting han laver med hans gymnasie kammerater, dog ikke sidste år, pga sygdom fra en af kammeraterne, jeg ved faktisk ikke om de skal af sted i år, han kunne sagtens komme til at sige ja til noget i den weekend. Men alle ved bare at hvis det bliver til noget, så trumfer den weekend med vennerne alt andet, det lever jeg med.

Ang bilen, så er han tarvelig, de skal vel ikke have 3-4 biler med, det bliver da monster dyrt i broafgift. Og selv om det er hans så burde han da låne den til dig, her hjemme er begge biler hans, men der er aldrig noget om jeg vil have den ene eller anden, jeg siger bare til i god tid hvis jeg vil bruge den han bruger normalt. Fordi vi er et par, og vi deler vores ting, lige som han også bruger af mine ting. Det gør man da når man vælger at bo sammen og især når man vælger at få et barn sammen.

Håber du kan få banket noget fornuft i knolden på ham, men tror ikke det handler om at han ikke gider din familie, men mere at de bil halløj med hans far trækker bare lidt mere.

Anmeld

1. august 2013

Havre74

Anonym skriver:

jo hans far har også bil. men de vil alle have deres biler med. og kan ikke sige noget da det er hans bil og ham der betaler den. så er jo på ingen måder noget jeg bestemmer. kan jo ikke forlange han lader SIN bil stå for at jeg kan bruge den

Jo, det kan du.

Hvis de skal følges ad på en tur, så kører de vel for pokker da ikke i 3 biler ?

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Du spørger selv i overskriften, men lyder generelt sur når du ikke får ret. Der er måske bare delte meninger om hvordan msn ser på det, og når fødselsdagen er så vigtig for dig, forstår jeg ikke du ikke prøver at finde en anden løsning eller som kompromis inviterer familien en anden weekend så i stadig ses

ja gu fanden er jeg da sur. men det virker åbenbart som om i ville acceptere at jeres kæreste først siger ja til en fødselsdag. for så at sige han heller vil til sverige og han ikke vil lade sin bil være så man kan tage den så man selv kan komme afsted. det er da der problemet ligger at vi først har sagt ja til den fødselsdag. for jeg så skal skrive og sige vi ikke kommer .

Anmeld

1. august 2013

Patriark

Anonym skriver:

ja har prøvet rejseplan og har endda ringet til dem der holde fødselsdagen om hvordan man kom derud med offentlig og der sagde de at det kunne man altså ikke for der var langt til en station og bus. og nej det var arbejde sidste år. hvis du så gerne vil vide det.

Sig mig, har du været der før? Hvilken by er det?

Anmeld

1. august 2013

Laulund87

Sijac skriver:

ADVARSEL - KÆLLINGE SVAR - ADVARSEL !!!

Du stiller spørgsmålet 'Er jeg tarvelig?' men bliver sur og fornærmet når folk svare JA! til dit spørgsmål. Lad vær med at spørger hvis du ikke kan lide svaret, så benyt dig i stedet af 'Jeg har brug for luft' indlæg..

Ja du er squ lidt tarvelig! Uanset om det er din mand interesse, biler, så er det noget han plejer/altid gør, uanset om han missede sidste år, og måske for at få luft, måske ser han det som et break i hans hverdag.

STOP med at bilde dig ind, at han vælger dig og din familie fra og erkend at det genere dig fordi, at du lader det.. Det er sådan en typisk kvinde ting at mene, at manden vælger en fra hvis kan gerne vil noget andet end hvad man selv vil - og ja nogle gange er det også sådan, men helt ærligt vi gidet squ da heller ikke altid svigerfamilien.

I forhold til hverken at kunne køre med nogle, tage offentlig transport, taxa, ja what ever, så må du ganske almindeligt sige til din kæreste, 'Du kan altså ikke tage bilen, du kan sagtens tage af sted men jeg bliver nødt til, at have bilen så jeg kan komme til den fødselsdag - det er kun fair'. Men helt ærligt så kan det aldrig blive din kærestes problem om du bare sidder derhjemme - der findes en løsning til ALT det handler bare om, hvordan man vælger at se på tingene.. Negativt eller positivt!!

Kun DU kan vælge om du vil lade dig gå på af det og du vil sende din kæreste af sted med dårlig samvittighed, så han buy the way glæder sig endnu mere glæder sig til at komme af sted, eller om du trække på skuldrene sige det er ærgeligt, men forståeligt, og ønske ham en god tur, på den måde sender du en glad kæreste af sted der glæder sig til at komme hjem igen!

Måske det skyldes graviditet hormoner?? I hvertfald så hang op i dig selv og se det også fra din kærestes side og ikke kun din..

Er bare så enig

Anmeld

1. august 2013

Havre74

Anonym skriver:

nu er det bare sådan ikke kun min familie men også en svigerfamilie der skal rykkes. og det gøre de nok ikke bare for at en person heller vil se på biler.

Du skriver "det gør de jo nok ikke, fordi en person skal se på biler", i og med du skriver "nok" antager jeg, at du ikke har spurgt dem.

Det lyder som om at du antager, at alle du kender, ved hvad du tænker. Du må åbne munden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.