Nu har jeg læst alle sider (minus de 10 indlæg der er kommet siden jeg startede med at skrive
)
Og helt ærligt, jeg syntes din kæreste er et fjols.
jeg forstår godt han gerne vil til Sverige, og syntes også han skal afsted. Han skal dog til at bruge knoppen lidt, ellers løber i ind i mange problemer når i får barn. Herhjemme har manden heller ikke styr på datoer og aftaler altid. Så jeg nævner evt aftaler for ham, og han tjekker sin "flyverplan" så han ved at der ikke er noget flyve-klim-bim han pludselig skal.
Jeg syntes endnu mere han er en røv, for helt ærligt, så kunne han godt lade dig beholde bilen. Ligemeget hvem der EJER den.
Her betaler manden også for bilen, men jeg har bestemt også noget at skulle have sagt, vi ejer hus sammen, og har et barn. Ergo vil jeg ikke sidde og kukkelure hver gang han skal noget flyve-klim-bim. Enten kører han med andre, eller jeg kører ham.
Jeg syntes virkelig godt din kæreste kunne være large når nu han skipper fødselsdagen, øv jeg var blevet skuffet over ham.
og til mange andre herinde, så er der MANGE steder efterhånden der ikke kommer busser ud til længere. Kender flere steder hvor at du skal gå mindst 5 km fra busstoppestedet til "mål" og kan da lige forestille mig TS med bækkenløsning..... Ej ej.....
Anmeld