er jeg tarvelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2013

Havre74

Anonym skriver:

Undskyld men hvordan kan min familie være tarvelige når de ikke har plads i bilerne der var kun to muligheder at kører med og de er optaget. Så kan da ikke være min familie

Jo, for de kan da rykke fødselsdagen til en anden dag, så både du og din kæreste kan komme med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg synes du skal lade ham tage afsted, men du får bilen. De andre må have en bil. Jeg synes du gør det til et størrer problem end det er. Og prøver at gøre ham skyldig så han bliver hjemme. Hvilket jeg synes er fejt.
Ja I sagde ja, og så kom han I tanke om det. Det er noget sp ecielt for ham og han har allerede mistet sidste år.

kan ikke tage bilen da han tager den med..

Anmeld

1. august 2013

Patriark

Anonym skriver:

Sagen er den vi er blevet inviteret til fødselsdag
I min familie. Men samme weekend er der noget med biler i sverige som min kæreste plejer og være til hvert år på nær sidste år. Med hans far og to venner. Og det vil han heller end til fødselsdag hos min familie som vi er blevet inviteret til før han fandt ud af det var samme weekend. Og jeg kan ikke tage alene afsted da dem som holder det bor ude på landet. Er det tarveligt af mig og blive sur over han heller vil glo på biler, end og være sammen med min familie.

Hvor langt er der fra der hvor i bor, og der du skal hen?

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Jeg kan godt forstå at du er sur over det, nu når I begge to har sagt ja til at komme til fødselsdag først.

Kan du ikke bare køre i jeres bil til fødselsdagen og så kan din kæreste køre med hans far eller kammerat??

nej for den tager han med.

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Jo, for de kan da rykke fødselsdagen til en anden dag, så både du og din kæreste kan komme med.

ja det tror jeg så ingen familier ville gøre.. bare fordi han skal glo på biler.

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Patriark skriver:

Hvor langt er der fra der hvor i bor, og der du skal hen?

ihvertfald en times kørsel i bil.

Anmeld

1. august 2013

TNBC

Anonym skriver:

Der

kan ikke tage bilen da han tager den med..

Så må du da sætte foden nej og sige; hvis du vil til Sverige bliver bilen og i kan finde en anden bil. Kom lidt i kampen. Man må arbejde lidt sammen i et forhold..

Anmeld

1. august 2013

female

Anonym skriver:

Sagen er den vi er blevet inviteret til fødselsdag
I min familie. Men samme weekend er der noget med biler i sverige som min kæreste plejer og være til hvert år på nær sidste år. Med hans far og to venner. Og det vil han heller end til fødselsdag hos min familie som vi er blevet inviteret til før han fandt ud af det var samme weekend. Og jeg kan ikke tage alene afsted da dem som holder det bor ude på landet. Er det tarveligt af mig og blive sur over han heller vil glo på biler, end og være sammen med min familie.

Jeg synes det kommer lidt an på, hvilken fødselsdag der er tale om. Er det en stor fest, ville jeg også blive irriteret. Der synes jeg, at man skylder værten at komme, hvis man har sagt ja. Er det derimod blot en alm fødselsdag, hjemme hos dem selv... Ja så ville jeg ikke blive sur.

nu ved jeg ikke hvor langt du skal. Men mon ikke der er mulighed for offentlig transport, evt. kombineret  med lidt taxa. 

Anmeld

1. august 2013

Havre74

Anonym skriver:

Fordi han ikke interessere sig for det. Er ikke noget han går op i på nogen måde. Han synes bare det er hyggeligt

Men så kalder han det hyggeligt. Hvorfor må han ikke hygge sig med det`?

Jeg kan virkelig ikke se problemet. Jeg mener ikke, at man i et forhold kan stilles ansvarlig for hinandens livskvalitet, på den måde.

Anmeld

1. august 2013

Patriark

Anonym skriver:

ihvertfald en times kørsel i bil.

En time er en tidsangivelse, jeg spurgte om afstand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.