Mom skriver:
Du skriver at du kan sidde og glo som du plejer...
Har du ikke en interesse udenfor hjemmet, som du kan bruge tid på?
Det virker som om det ikke så meget er turen til Sverige der gør dig sur, men det faktum at han skal noget i det hele taget?
Enig.
Du lyder ked af det... eller bitter. Måske med god grund, det ved jeg jo ikke. Men hvorfor er det at du "altid bare kan sidde og glo"? Kan du ikke komme ud og dyrke noget der interesserer dig, lige så vel, som han kan?
At du synes biler er noget lort, gør det jo ikke til den endegyldige sandhed. Det er hans interesse, og så er der da ikke noget at sige til, at han gerne vil afsted.
Jeg tænker at hvis du selv mangler noget at tage dig til, så er det måske sværere at acceptere, at han skal noget.
Jeg ville ikke synes at det var noget problem at min mand missede en fødselsdag i min familie, for at tage til en særlig, årlig begivenhed som interesserede ham.
Hvorfor kan du ikke tage offentlig transport? Eller en taxa - så må din mand jo punge ud, hvis han vil afsted! 
Er der ikke mulighed for at du kan bruge jeres bil, og han kan komme til Sverige på en anden måde? Eller hvis du ikke har kørekort, at du så på sigt kan få det, så du får lidt mere frihed?
Anmeld