er jeg tarvelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2013

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

Er du sur over han vil til Sverige? Eller det faktum, at hvis han tager afsted, så er du "tvunget" til at blive hjemme?

Hvis min kæreste plejede at tage til en bestemt ting 1 gang om året, ja så ville jeg lade ham gøre det. Også selvom han først planlægger det et par uger før.
I vores forhold findes der altså andet end familie tamtam.
Hvis vi bliver inviteret til noget, så snakker vi sammen om vi gider. Gør vi ikke, tager vi ikke afsted. Vil kun den ene afsted, ja så bliver den anden hjemme.

Han kan altså ikke stilles til ansvar for, at du så ikke kan komme med til fødselsdag.

Det faktum er vi blev inviteret til fødselsdag først og har svaret ja. Og han så efterfølgende finder ud af det er samme weekend der er det. Gøre mig ret sur og han åbenbart synes det er så vigtig i forhold til min familie men hvis det var hans skulle vi bare afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Havre74

Anonym skriver:

Han kom først i tanke om det lort og begyndte og undersøge efter om hvornår det o sverige var. Da vi havde fået invitationen og først nu han spørg sin far og sine to venner om de skal afsted :s.
Nej har ikke mulighed for at kører med andre

Hvorfor kalder du det lort, når det er noget der interesserer din kæreste ?

Hvor langt har du hen til dem, der holder fødselsdag ?

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Enig.

Du lyder ked af det... eller bitter. Måske med god grund, det ved jeg jo ikke. Men hvorfor er det at du "altid bare kan sidde og glo"? Kan du ikke komme ud og dyrke noget der interesserer dig, lige så vel, som han kan?

At du synes biler er noget lort, gør det jo ikke til den endegyldige sandhed. Det er hans interesse, og så er der da ikke noget at sige til, at han gerne vil afsted. 

Jeg tænker at hvis du selv mangler noget at tage dig til, så er det måske sværere at acceptere, at han skal noget.

Jeg ville ikke synes at det var noget problem at min mand missede en fødselsdag i min familie, for at tage til en særlig, årlig begivenhed som interesserede ham. 

Hvorfor kan du ikke tage offentlig transport? Eller en taxa - så må din mand jo punge ud, hvis han vil afsted! 

Er der ikke mulighed for at du kan bruge jeres bil, og han kan komme til Sverige på en anden måde? Eller hvis du ikke har kørekort, at du så på sigt kan få det, så du får lidt mere frihed?

Har bækkenløsning, så er meget bare derhjemme. Og mine veninder er under uddannelse så de kan ikke noget i hverdagene. Han vil sgu ikke betale en taxa. Og der kører intet offentligt der.

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Hvorfor kalder du det lort, når det er noget der interesserer din kæreste ?

Hvor langt har du hen til dem, der holder fødselsdag ?

Fordi han ikke interessere sig for det. Er ikke noget han går op i på nogen måde. Han synes bare det er hyggeligt

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Slowli skriver:

Kan faktisk godt forstå at du bliver sur over det. En aftale er en aftale og da han ikke har aftalt med de andre før i sagde ja til den fødselsdagsinvitation, så er det bare ærgerligt. Så må han være tidligere ude med den bil weekend i Sverige næste gang.

Tænker også bare han burde vide hvornår det er når han siger det er samme tid hvert år. Og han så først kommer i tanke om det efter vi har sagt ja til fødselsdagen

Anmeld

1. august 2013

Havre74

Anonym skriver:

Giver sgu ikke så mange penge for det.

Det kan godt være at jeg læser det forkert, men når du skriver sådan, lyder du for mig heller ikke interesseret i at komme med.

Anmeld

1. august 2013

TNBC

Anonym skriver:

Sagen er den vi er blevet inviteret til fødselsdag
I min familie. Men samme weekend er der noget med biler i sverige som min kæreste plejer og være til hvert år på nær sidste år. Med hans far og to venner. Og det vil han heller end til fødselsdag hos min familie som vi er blevet inviteret til før han fandt ud af det var samme weekend. Og jeg kan ikke tage alene afsted da dem som holder det bor ude på landet. Er det tarveligt af mig og blive sur over han heller vil glo på biler, end og være sammen med min familie.

Jeg synes du skal lade ham tage afsted, men du får bilen. De andre må have en bil. Jeg synes du gør det til et størrer problem end det er. Og prøver at gøre ham skyldig så han bliver hjemme. Hvilket jeg synes er fejt.
Ja I sagde ja, og så kom han I tanke om det. Det er noget sp ecielt for ham og han har allerede mistet sidste år.

Anmeld

1. august 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Sagen er den vi er blevet inviteret til fødselsdag
I min familie. Men samme weekend er der noget med biler i sverige som min kæreste plejer og være til hvert år på nær sidste år. Med hans far og to venner. Og det vil han heller end til fødselsdag hos min familie som vi er blevet inviteret til før han fandt ud af det var samme weekend. Og jeg kan ikke tage alene afsted da dem som holder det bor ude på landet. Er det tarveligt af mig og blive sur over han heller vil glo på biler, end og være sammen med min familie.

Jeg kan godt forstå at du er sur over det, nu når I begge to har sagt ja til at komme til fødselsdag først.

Kan du ikke bare køre i jeres bil til fødselsdagen og så kan din kæreste køre med hans far eller kammerat??

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Det kan godt være at jeg læser det forkert, men når du skriver sådan, lyder du for mig heller ikke interesseret i at komme med.

en taxa koster mange penge. og med en lille på vej. er der bare ikke penge til det. og jeg kun er på kontanthjælp. også vil min kæreste heller ikke have jeg bruger penge på det da det er unødvendigt i hans øjne.

Anmeld

1. august 2013

Patriark

Anonym skriver:

Undskyld men hvordan kan min familie være tarvelige når de ikke har plads i bilerne der var kun to muligheder at kører med og de er optaget. Så kan da ikke være min familie

Kan du ikke bare tage med din kæreste til Sverige? Så slipper du for, at sidde og glo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.