er jeg tarvelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Han kom først i tanke om det lort og begyndte og undersøge efter om hvornår det o sverige var. Da vi havde fået invitationen og først nu han spørg sin far og sine to venner om de skal afsted :s.
Nej har ikke mulighed for at kører med andre

Men kan du ikke tage bussen?

Hvorfor ikke bare være den gode kæreste og sende ham til Sverige, og få en glad mand hjem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Ja du kan godt tillade dig at blive sur. Han har lavet en aftale først og drn holder man!

Synes bare ikke biler er vigtigere end familie.
Og han ved jeg ikke har mulighed for at komme afsted selv. Og nu begynder han og planlægge med sin far og to venner de skal afsted. Og jeg er næsten højgravid der også

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Når det er en tur til Sverige ville jeg lade ham tage afsted

Har du ikke andre muligheder for at komme frem selv?

Nej har ingen mulighed for at komme afsted selv

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen er der ikke en der vil køre to gange hvis det er ??? det gør vi her hjemme eller spørger om når nogle skal køre os vi har nemlig ikke bil

Nej der for langt

Anmeld

1. august 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Ærlig synes jeg min familie er noget vigtigere end biler. Alle andre biler er optaget så kan ikke kører med nogen af dem. Så jeg kan bare sidde hjemme og glo som jeg plejer

Du skriver at du kan sidde og glo som du plejer...

Har du ikke en interesse udenfor hjemmet, som du kan bruge tid på?

Det virker som om det ikke så meget er turen til Sverige der gør dig sur, men det faktum at han skal noget i det hele taget?

Anmeld

1. august 2013

Laulund87

Anonym skriver:

Nej har ingen mulighed for at komme afsted selv

Taxa? Det er ærgeligt, men jeg ville ikke blive sur og kan ikke rigtig se problemet

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Men kan du ikke tage bussen?

Hvorfor ikke bare være den gode kæreste og sende ham til Sverige, og få en glad mand hjem?

Der kører ingen busser der. Og jeg bliver dårlig med det offentlige når det er for langt.

Anmeld

1. august 2013

Patriark

Anonym skriver:

Synes bare ikke biler er vigtigere end familie.
Og han ved jeg ikke har mulighed for at komme afsted selv. Og nu begynder han og planlægge med sin far og to venner de skal afsted. Og jeg er næsten højgravid der også

Det har da intet, at gøre med om du er gravid. Hvis der er nogle der er tarvelige er det da din familie, der ikke tager forholdsregler så du kan komme med.

Anmeld

1. august 2013

B&J

Anonym skriver:

Nej der for langt

træls, er alle dem der skal med deres biler optaget???

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Du skriver at du kan sidde og glo som du plejer...

Har du ikke en interesse udenfor hjemmet, som du kan bruge tid på?

Det virker som om det ikke så meget er turen til Sverige der gør dig sur, men det faktum at han skal noget i det hele taget?

Det mere han heller vil tage til sverige end og være sammen med mig og min familie der gøre mig sur og at han ved jeg ikke har mulighed for at komme afsted selv. Hvis vi ikke skulle noget var jeg ligeglad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.