Anonym skriver:
OG , så har vi penge nok, ( har jeg også skrevet ) men dette barn var ikke planlagt, derfor havde vi ikke tænkt på vores boligsituation, da vi sagtens kan være os tre nu, men det kniber med en lille mere...
vi har god mad på bordet hver dag...
jeg vil altså opfordre jer til at læse trådene ordenligt igennem, inden i begynder at gætte min situation og lave det om til noget det ikke er. ..
Jeg har skam læst det fint igennem, og jeg synes jeres situation er dybt mærkelig.
I overvejer at gå fra hinanden for at have flere penge til rådighed. Altså, skal kommunen betalt gildet, jf. Din tidligere besvarelse om at have det som blommen i et æg. Din mand må jo ikke bidrage til din husholdning, hvis du skal have enlig ydelser

Mit bedste råd til jer er, at bed om et møde med bankrådgiveren og få vedkommende til at gennemgå jeres budget.. Herefter må I sgu klemme ballerne sammen og selv spare op.
Det er mig en gåde at så mange mennesker skal låne til indskud, men ikke får betalt dét lån af, INDEN de optager et nyt.
I har jo trods alt vidst I nogle mdr. At i blev én mere... Mon ikke I kunne have lagt en femmer eller noget til side.
Anmeld