Fra FællesØkonomi til Særsklit Økonomi!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Mettefpigen skriver:

Det er bare lidt mærkeligt for har aldrig hørt fra ang det, men da min gamle arbejdsgiver sendte løn til mig (ved en fejl, det var ikk mine) da skrev de til mig lige med det samme...

Ok. Jeg nævner det også bare, så du ikke får et chok hvis de anmelder dig til politiet for bedrageri

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

jamen vi har penge lige akurrat til alle udgifter, lån, og så mad og husholdning, SFO osv .... 

men det gør også at vi ikke kan spare mere op end 100 kr f.eks..... 

jeg synes selv vores økonomi er fornuftig , og vi spare alle steder og får tingene til at køre... 

banken siger bare BLANKT nej, KUN fordi jeg er på kontanthjælp.... 

De siger nej fordi jeres rådighedsbeløb er 100kr. Så det har intet med at du er på kh at gøre. 

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Det eneste du skriver er at banken ikke vil låne dig penge fordi du er på kontanthjælp. Og det har intet med mit svar at gøre, for det jeg mener er at du ikke må optage lån for kommunen når du er på kontanthjælp. Du kan sagtens søge lån i banken og få det godkendt, MEN så længe du er på kontanthjælp bliver det indberettet til kommunen og du vil så bare blive modregnet i din kontanthjælp = du får mindre udbetalt.
Så vidt jeg kan læse, har du intet skrevet om det nogen steder.

undskyld men du irritere mig virkelig meget! 

du kommentere ALTID folk, men du besvarer sgu aldrig de spørgsmål der er... 

jeg har set så mange tråde her på baby.dk hvor du skriver et eller andet som der slet ikke bliver nævnt eller spurgt om... så du behøver ikke bruge mere af din tid på at skrive i denne tråd, jeg kan ikke bruge det til noget det du kommentere... 

Anmeld

30. juli 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

V

jamen det er da irriternde at i beskylder mig for at snyde samfundet! 

når jeg intet skriver om dette, alle ser spørgelser efterhånden... 

Vi har aldrig beskyldt dig for det, vi/jeg skrev at det ville du gøre hvis i gik fra hinanden og stadig var sammen......
Men altså hvis du ikk kan tåle at folk taler "imod" dig så skal du ikk skrive sådan noget herinde....
Synes faktisk ikk det er pænt at skrive at enlige kan få alt uden problemer og har det som blommen i et æg... Hvis du ikk selv kan undvære din mand så prøv at forestille dig at vi ikk har vores...
Plus alt det andet vi står alene med.....

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

De siger nej fordi jeres rådighedsbeløb er 100kr. Så det har intet med at du er på kh at gøre. 

a hvad ? HAHA.... hvad snakker du om ? 

Anmeld

30. juli 2013

Mettefpigen

ES90 skriver:

Ok. Jeg nævner det også bare, så du ikke får et chok hvis de anmelder dig til politiet for bedrageri

Super ;-) så kan jeg også lige få det smidt i hovedet, for at flytte alene :-P

Anmeld

30. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Mettefpigen skriver:

Super ;-) så kan jeg også lige få det smidt i hovedet, for at flytte alene :-P

Ja, det er skønt, ikke sandt

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

har altså ikke kun et rådighedsbeløb på 100 kr 

Anmeld

30. juli 2013

Mettefpigen

ES90 skriver:

J

Ja, det er skønt, ikke sandt

Jo men det er selvfølgelig min egen fejl, havde virkelig bare ikk forestået det på den måde.....

Anmeld

30. juli 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

undskyld men du irritere mig virkelig meget! 

du kommentere ALTID folk, men du besvarer sgu aldrig de spørgsmål der er... 

jeg har set så mange tråde her på baby.dk hvor du skriver et eller andet som der slet ikke bliver nævnt eller spurgt om... så du behøver ikke bruge mere af din tid på at skrive i denne tråd, jeg kan ikke bruge det til noget det du kommentere... 

Gud fader bevares

Hvis du ikke vil læse det folk svarer, så lad være med at opret en tråd, eller også glid let og elegant over deres besvarelser.

Du vil jo tydeligvis hverken have råd eller forklaringer på hvorfor I bliver afvist i banken. Du vil bare brokke dig og give alle andre skylden for den ''uretfærdighed'' du oplever.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.